حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان جایگزینی پورت ۳٫۵ میلیمتری در آیفون ۷

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

اپل طرحی در سر دارد که با حذف درگاه ۳٫۵ میلی‌متری در آیفون ۷ از درگاهی واحد و مشابه درگاه اتصالی Lightning  فعلی استفاده کند و طبق این منبع مورد اعتماد ژاپنی ممکن است اپل هدفون‌های ایرپاد خود را با این نوع درگاه برای نسل بعدی آیفون عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یک گزارش از یک منبع قابل اعتماد مدعی شده است که درگاهی با اندازه مشابه Lightning  اپل با پشتیبانی از شارژ، هندزفری بلوتوث و یک مبدل دیجیتالی صدا جایگزین اتصال هدفون سیمی با درگاه ۳٫۵mm خواهد شد. طبق گزارش‌ها، گوشی که آن را آیفون ۷ می‌دانیم ۱ میلیمتر باریک‌تر از آیفون ۶ اس هفت میلی‌متری است و می‌توان آن را با نسل ششم آیپاد مقایسه شود که با وجود ضخامت ۶٫۱ میلی متری هنوز دارای پورت ۳٫۵mm برای پایه‌ی هدفون است.

Philips-M2L-iPhone-Trio

بر اساس این گزارش اپل هدفون‌های ایرپاد البته با پورت لایتنینگ را درون جعبه آیفون ۷ قرار خواهد داد. احتمالاً ایرپادهای فعلی آیفون با پورت ۳٫۵mm استریو همچنان برای خرید در دسترس خواهند بود. اپل یک هدفون خاص را در خرداد سال ۹۳ معرفی کرده بود  که اولین هدفونی بود که دارای پورت لایتنینگ بود و از سوی شرکتی دیگر برای  اتصال به دستگاه‌های دارای iOS اپل ساخته می‌شد. اما رو نمایی آن بسیار بی سر و صدا بود. فیلیپس هم از سه هدفون با پشتیبانی از پورت لایتنینگ در ۱۴ ماه گذشته معرفی کرده است.

ممکن است این شایعه واقعیت داشته باشد که در این صورت تصمیم اپل برای رویکرد به سمت یک پورت واحد برای خروجی صدا و شارژر ما را به یاد اقدام مشابه که  پافشاری بر استفاده از درگاه ۳۰ پین خود داشت، می‌اندازد که در آخر از این حرف خود در سال ۲۰۱۲ با معرفی آیفون ۵ عقب نشینی کرد. شما این پورت جدید را می‌پسندید؟


[su_button url=”http://www.macrumors.com/2015/11/27/iphone-7-no-3-5mm-headphone-jack-lightning/?utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds” icon_color=”169e83″]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mammad Gherghi

به نظر من که خیلی خوبه اینکار بکنه،فک کن دیگه فقط مجبور بشی بری هدستای انحصاری خود اپل رو بخری که تا آرنج فرو کنن تو آستین آدم :negative: :negative: :negative:

Larry Page

آره واقعا!

ترجیح میدم ۷ میلیمتر باشه باتری بیشتر بشه و بشه هر هندزفری رو روش استفاده کرد!

احمد

منتظر انقلاب دوم در طراحی اپل هستم

Mostafa

بعد وقتی شارژ گوشی کمه چجوری اهنگ گوش کنیم و گوشیو شارژ کنیم
یا گوشیو شارژ کنیم و فیلم ببینینم

Ramin Technology fannn

به نکته خوبی اشاره کردی دوست عزیز
کلا سیاست اپل بر مبنای بومی سازی هستش و در این مسیر جلو میره
اپل بین این که “شما همزمان هم گوشیتو شارژ کنی هم آهنگ گوش بدی” و “شما هر چه بیشتر از محصولات اپل خرید کنی” مسلما مورد دوم رو انتخاب میکنه
متاسفانه به شخصه این موضوع رو نمیپسندم و در این گونه زمینه ها کار سامسونگ و سونی رو بیشتر قبول دارم و تحصین میکنم
با تشکر :rose:

mohamad_k

حتما نباید از همون درگاه هم برای شارژ و هم برای ایرپاد استفاده بکنه , میتونه دوتا باشه , کلا هدفشون اینه که هم ضخامت رو کم کنن هم از یه رابط واحد برای تمام تجهیزات جانبی استفاده کنن که ایده فوق العاده ای میشه .

alirezaiii

کار کاره درستی نیست
😐 باااو چند وقت پیش زد ۳ پلاس رفیقمو گرمتم دستم ۶.۹ میلیمتره داشت از دستم سرو میخورد همینطور در ایفون ۶ و اس ۶ یکم گوشی بد دسته بنظرم بهترین ۷.۳ و ۷.۵ هست مث نوت ۵ و زد ۵

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی