حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز ۹۶۰۰۰ برنامه Antutu متعلق به گلکسی آلفا بوده است! [تکذیب شد]

نوشته

8 سال قبل | 15 دیدگاه | ترنجی

چندی پیش برای شما نوشتیم که آیا این بنچمارک گلکسی اس ۷ است؟ امتیاز ۹۶ هزارتایی در Antutu . نظر خود را درباره این بنچمارک لو رفته بیان کردیم و گمانه زنی کردیم که شاید این دستگاه همان گلکسی آلفا یا نسخه جدید و بهبود یافته آن باشد در حالی که به هر دلیل، منبع مطلب آن را مربوط به گلکسی اس ۷ می دانست. حال امروز مشخص شده است که این بنچمارک متعلق به گلکسی اس ۷ نیست و مربوط به نسخه خاصی از گلکسی آلفاست. در ادامه با ترنجی باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

Alpha benchmark

این امتیاز خارق العاده که تعجب زیادی از ما برانگیخت را کمی دقیق تر بررسی کردیم و در همان مطلب اولیه برای شما نوشتیم که با توجه به مدل دستگاه که SM-G8505 است، این دستگاه می تواند مدل منطقه ای گلکسی آلفا باشد. حال مشخص شده است که این بنچمارک متعلق به گلکسی آلفا صادر شده به شرق و جنوب شرق آسیاست. اینکه این نسخه از گلکسی آلفا از چه پردازنده ای بهره می برد مشخص نیست، اما دو گزینه بیشتر وجود ندارد، اگزینوس ۵۴۳۰ یا اسنپدراگون ۸۰۱٫ هر کدام که باشد چنین امتیازی کاملا متحیر کننده است آن هم از دستگاهی که خیلی زود بازنشستگی اجباری گرفت و تولید گلکسی آلفا جهت توسعه سری A گلکسی متوقف شد!

نظر شما درباره این بنچمارک چیست؟ آیا نسل های بعدی پرچمداران خود سامسونگ، مثلا گلکسی اس ۷ هم حتی می تواند به این رکورد برسند؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/unannounced_samsung_device_blasts_through_antutu_with_96000_points-news-13454.php” target=”blank” background=”#2adcab”]gsmarena[/su_button]

 

خبر تکذیب شد؛ در منابع خبری صحبت از گلکسی آلفاست اما به نظر می‌رسد این بنچمارک کاملا تقبلی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
yahoo_user

خبر اشتباه ترجمه شده.کلا این امتیاز فیک بوده و فقط مدل نامبری که گذاشته بودن مال آلفا بوده.متن زیر از فون آرنا هست:
UPDATE: It appears that the AnTuTu score of 95,972 was a fake. While the model number of SM-8508S didn’t provide us with a conclusive match, it came close to the Samsung Galaxy Alpha (Southeast Asian model). The latter actually has averaged 38,997 on AnTuTu, pretty far from the faked score.”

پویا رحمانی

دوست من خبر به هیچ عنوان اشتباه ترجمه نشده بلکه تمامی سایت ها مانند GSMArena که منبع ما در این پست بوده و فون آرنا هم یکی از اونا بوده بعد از انتشار خبر در آپدیتی که برای اون ارائه دادند این خبر رو تکذیب کردند. این با ترجمه اشتباه خیلی تفاوت داره
تشکر

yahoo_user

بله اپدیت دادن و اعلام کردن این امتیاز کاملا فیکه اما خبر جوری ترجمه شده که میگه این امتیاز واقعی و برای یه مدل آلفا هست.به نظرتون این خطای ترجمه نیست?

صدرا مخملی

دوست عزیز خبر رو بروز کردیما!!

امین ترنجی

بنده با هایو یوزر موافقم.

S vs S

چطوری میتونم تهیش کنم.آقای سینا عطایی خواهش میکنم اگر کوچکترین مطلبی در این باره به دستتون رسید حتما پوشش بدین.من قبلا به گلکسی آلفا علاقه داشتم ولی به دلایلی نخریدمش.اما اگر این بنچمارک آلفا باشه حتما تهیش میکنم.

احمد

مال هر دستگاهی باشه مهم نیس فقط من متعجبم چطور این عدد بدست اومده اخه

حسین

با فتوشاپ !!!

Heisenberg

چرا نظر من پاک شده؟چون حقیقت رو گفتم؟؟ :unsure:

پویا رحمانی

حسین جان نظر شما حالا حقیقت بود یا نه کاری ندارم منتها چون زیاد ارتباطی با موضوع این پست نداشت و بیشتر فضا رو متشنج می کرد حذف شد

Heisenberg

حتما سری بعد زیر یه پستی میذارم که مربوط باشه به مطلب ولی اونموقع انتظار ندارم پاک شه چون حقیقت رو گفتم!

پویا رحمانی

حتما دوست من خیالتون راحت باشه. مطمئن باشید ما با هیچ کسی مشکل نداریم با خود کامنتا مشکل داریم (:

mohsen.j

هااااا جنگه نه.میگه میخوایم بریم بجنگیم با این گوشی :wacko:

Dontbon

امتیازش خیلی عجیبه احتمالاً فیکــه :scratch:

رضا (z best)

سامسونگم مارو گرفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)