حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی دیسپلی برای تامین قطعات لازم در تولید نمایشگرهای OLED خود، از یک تامین‌کننده محلی استفاده خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

همان‌طور که می‌دانید ال‌جی از چندین بخش مجزا تشکیل شده است؛ ال جی الکترونیکس، که وظیفه ساخت بسیاری از گوشی‌های‌هوشمند، تبلت‌ها و تلویزیون‌های این شرکت را برعهده دارد. ال‌جی Chem نیز، وظیفه طراحی و توسعه باتری را برعهده دارد. ال‌جی دیسپلی، همان‌طور که از نامش پیداست، علاوه بر تولید نمایشگر برای گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌ها، نمایشگرهای OLED انعطاف‌پذیر می‌سازد؛ این نمایشگرها را پیش‌تر برروی محصولات سری G Flex ال‌جی، دیده بودیم. البته باید خاطرنشان کرد که اجزای به‌کارگرفته شده در تولید نمایشگرها، توسط شرکت‌های دیگر تولید می‌شود. ال‌جی، پیش‌تر برای تهیه این قطعات از شرکت‌های ژاپنی استفاده می‌کرد اما به‌تازگی، این رویه را با انتخاب Pongwon در کره‌جنوبی، تغییر داده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

استفاده از یک تامین‌کننده محلی، به‌ ال‌جی کمک می‌کند تا هزینه‌های واردات قطعات لازم را برای تولید نمایشگر، کاهش دهد که منجر به کاهش هزینه‌های ال‌جی و افزایش سوددهی این شرکت می‌شود. این تغییر در درجه‌اول، بخش تلویزیون‌های ال‌جی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و ال‌جی، بر این‌باور است که همکاری با Pongwon، می‌تواند در کاهش هزینه‌های تلویزیون‌های بزرگ OLED این شرکت موثر واقع شود.

ال‌جی، سالانه سود زیادی را از فروش تلویزیون‌های خود کسب می‌کند و این شرکت، انتظار دارد که استفاده از یک تامین‌کننده محلی، درآمد این شرکت را از ۶٫۸۸۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به ۱۷٫۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ افزایش دهد. علاوه براین، این همکاری در توانایی تولید ال‌جی موثر خواهد بود که این امر، موجب افزایش فروش بیشتر این شرکت کره‌ای خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chaarshir_ahwaz

خدا کنه کیفیت رو فدای کاهش هزینه‌ نکنه ، که الفاتحه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی