حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی الکترونیکس بزرگترین نمایشگر OLED جهان را وارد صحنه کرد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

سئول، ۱۹ نوامبر ۲۰۱۵- شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG)، طلایه‌دار تولید تلویزیون‌های OLED در جهان، دو عدد از بزرگترین نمایشگرهای OLED جهان را در فرودگاه بین‌المللی اینچئون کره جنوبی رونمایی کرد. ال‌جی برای طراحی دیوارهای نمایشگری عظیم که ترمینال اصلی این فرودگاه تحسین‌شده را زینت داده‌اند همکاری نزدیکی با شرکت فرانسوی طراحی Wilmotte & Associés داشته است.

هر نمایشگر از ۱۴۰ پنل OLED منحنی ۵۵ اینچ تشکیل شده است که در نتیجه نمایشگر ۱۳ متر ارتفاع و ۸ متر عرض دارد. این اندازه معادل سطح سه کانتینر بزرگ است. این دو نمایشگر بسیاری از قابلیت‌های فناوری OLED را ارائه می‌دهند، ویژگی‌هایی نظیر آتش‌بازی درخشان در آسمان شب. همچنین به دلیل اینکه در نمایشگرهای OLED هر پیکسل به طور مستقل روشن می‌شود، دیگر نیازی به LED بکلایت نیست. بنابراین این نمایشگرها بسیار سبک شده‌اند و با کمترین حائل‌ها از سقف آویزان شده‌اند.

پارک وان سو، رئیس و مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی اینچئون می‌گوید: “این نمایشگرهای OLED به خوبی مکمل فناوری پیشرفته‌ای هستند که فرودگاه ما به آن شهره است. ما همواره برای نشان دادن فناوری‌های مدرنی که در کره تولید می‌شوند به میلیون‌ها مسافر مشتاقیم. OLED در بین این فناوری‌ها ممتاز است.”

OLED-Signage-Incheon-Airport_11

رو سیونگ، نائب رئیس و مدیر بخش B2B ال‌جی معتقد است: “اگرچه بزرگترین نمایشگر OLED مطمئناً مسئله‌ایست که ما بدان افتخار می‌کنیم، اما آنچه ما را بیشتر هیجانزده کرده است یافتن فرصت معرفی جادوی OLED به مسافران سراسر جهان است. مزایای فناوری OLED تنها باید دیده شود، و نمی‌توان با هیچ کلمه‌ای آن را بیان کرد.”

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir Narimnpour

اینه مهندسی الجی الکترونیکس

SAYROS

عالیه. بی سر و صدا و بی حاشیه بشکاف برو جلو

kamix1353

فوق العاده است.دوستش میدارم.فکر کنم برای صندلی های نزدیک این صحفه نمایش در گیری بشه

Mohsen Gladreall

من امروز رفتم تی وی بخرم..کیفیت oled رو دیدم..فوق العادست.. قیمت اجازه خرید نداد..و یه مدل IPS 4کی از ال جی و یه مدل از سامسونگ نشون کردم ..فعلا سرچ بزنم بینم کدوم بهتره..

riofarina

عالیه الجی
واقعا باید از نزدیک دید تا به فاصله خیلی زیاد کیفیت oled های الجی با lcd ها پی برد، فقط آدم و محو خودش میکنه :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....