حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی وی ۳۰ (LG V30)‌ بدون نمایشگر دوم عرضه خواهد شد؟

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید، حتما بخوانید

شاید شما هم مثل ما متعجب شده باشید! بله، این خبر تا جایی که ما می دانیم با احتمال بالا می تواند صحت داشته باشد و نهایتا پس از دو نسل از تولید خانواده وی (V) الجی، شاهد حذف شدن نمایشگر دوم از این دستگاه ها باشیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با جزئیاتی بیشتری درباره الجی وی ۳۰ (LG V30) بخوانیم.

الجی وی ۱۰ (LG V10) اولین عضو از خانواده وی (V) الجی بود که به عنوان شاخص ترین قابلیت آن، نمایشگر دوم را می توان نام برد. نمایشگر دومی که در لبه بالای نمایشگر اصلی قرار داشت. در حقیقت اگر این نمایشگر را از خانواده الجی وی (LG V) بگیرید، خصیصه ویژه ای ندارند. حال ایوان بلاس (Evan Blass) دارند حساب کاربری توییتر @evleaks اعلام می کند که رندرهای الجی وی ۳۰ (LG V30) را دارد و طبق آن می تواند بگویید عضو بعدی خانواده وی (V) الجی دیگر نمایشگر دوم ندارند!

lg-v30

اگر این شایعه صحیح باشد باید گفت که الجی نسل به نسل به طراحی خود شک می کند و آرمان های خود را خیلی زود به زود از یاد می برد. به یاد بیاورید الجی جی ۲ را با بدنه یک پارچه (بدون درب پشتی بازشو و باتری قابل تعویض) در کنار عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، پس از آن الجی جی ۳ و جی ۴ با طراحی برعکس جی ۲ و یا انتقال دکمه های کنترلی تنظیم حجم صدا به پشت دستگاه در جی ۲ اما حذف کردن آن ها در جی ۵. همچنین ارایه طراحی ماژولار در جی ۵ و شایعات حذف آن برای نسل بعدی! همچنین می توانید دوربین جلوی دوتایی وی ۱۰ را که در وی ۲۰ حذف شد را نیز جز این موارد قرار بدهید.

هنوز زود است درباره دستگاهی که شهریور ۹۶ معرفی خواهد شد به بحث بنشینیم اما تنها دلیل پرداختن به این شایعه، منبع آن است که عموما دقت اخبار منتشر شده از آن بسیار بالاست. در صورت انتشار رندرهای جدیدتر، حتما آن را برای شما منتشر می کنیم.

نظر شما درباره این شایعه چیست؟ رفتار الجی را در ارایه قابلیت های جدید و حذف آن ها کمی بی ثبات نمی بینید؟ از این که بگذریم، آیا نمایشگر دوم برای شما اهمیت داشت؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://twitter.com/evleaks”]evleaks[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa67

ال جی چرا اینجوری میکنه یه روز جای دکمه ها رو عوض میکنه بعد سریه فلکسو میزاره کنار بعد طراحیه ماژولار بعدشم نمایشگر دوم واقعا داره چیکار میکنه.به هر حال بزرگترین اشتباهش تغییر مکان دکمه ها بود .

iranian_mind00

فکر نمیکنم الجی خیلی توی موبایل به فعالیت ش ادامه بده
در مجموع هم مدتی هست اسمارت فونی تولید نکرده که از همه نظر تو رقابت باشه و ضعف های ضایع نداشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)