حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش یک میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری تویوتا برای خودروهای خودران

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

شرکت‌های نو آور در زمینه تکنولوژی نقشی اساسی در بجسته کردن پتانسیل فن‌آوری خودروهای خودران داشته‌اند. اکنون برای تحقق این فن‌آوری به واقعیت دیگر انحصار به گوگل ندارد و شرکت‌های بزرگی همچون تسلا و اپل در حال تلاش بر روی مواردی مشابه هستند.اما بزرگترین شرکت خودرو ساز جهان یعنی تویوتا در این بخش چه عملکردی داشته است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به قدر کافی در مورد این  کمپانی‌ها صحبت شده است و شرکت‌ها به خوبی با این ریتم به خوبی حرکت می‌کنند و وعده‌های زیادی برای قرار دادن رانندگی خودکار در خودروها تا سال ۲۰۲۰ داده شده است. تویوتا هم بیکار ننشسته و از این قافله عقب نمانده است و تصمیمات تازه‌ای گرفته است و برای این اقدامات می‌بایست برای این بخش از توسعه یک میلیارد دلار سرمایه خود را افزایش دهد.

آکیو تویودا، مدیر عامل تویوتا در کنفرانسی مطبوعاتی می‌گوید که این شرکت با این ایده در تلاش بود که در زمینه فن آوری راننده خودکار بی رقیب باشد و آنچه در نظر داشتیم این بود که این تکنولوژی این پیش زمینه را دارد که انسان‌ها را در مورد رانندگی ۲۴ ساعته هیجان زده کند.

اما تویودا می‌گوید “از زمانی که درگیر طرحی مبنی بر برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ در توکیو شده است ذهنیت او در این مسائل تغییر کرده است.” تویودا همچنان می‌افزاید که این که چگونه تکنولوژی به کمک افراد ناتوان کم توان یا سالمند بیاید و برای آنها مفید واقع شود را مد نظر قرار دارد. تویوتا در حال ایجاد طرح تحقیقاتی در Silicon Valley کالیفرنیا می‌باشد که ۲۰۰ نفر در آن مشغول به توسعه و افزایش سرعت رشد فن آوری رانندگی اتوماتیک به عنوان یک پروژه کلان می‌شوند.

“انجمن تحقیقاتی تویوتا با مدیریت گیل پرت بر روی این هدف که ماشین‌ها بتوانند تریلیون‌ها کیلومتر  را به صورت روزانه طی کنند و بتوانند اطلاعاتی خاص را به وجود بیاورند متمرکز شده است.” ما می‌توانیم از این اطلاعات بسیار خوب اجتماعی استفاده کنیم. این کلیدی است که رشد تکنولوژی را می‌تواند در آینده متحول کند.”


[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/11/toyota-will-spend-a-billion-dollars-for-research-on-self-driving-technologies/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sadeghi

واقعا این شرکتا چقد عقب مانده هستندهنوز خیلی مونده به دوتا شرکت خودمون برسن.الان دارن وام ۲۵ میلیونی به این مردم ساده لوح میدن پیشرفت یعنی این.ترنجی لطفا این پیشرفتو پوشش بده حیفه والا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی