حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش مدت گارانتی اچ‌تی‌سی در ایران؛ ۱۸ ماه گارانتی از سه توزیع کننده رسمی

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

تهران، ایران، پانزدهم تیر ۱۳۹۴- اچ‌تی‌سی، پیشرو جهانی در عرصه نوآوری های همراه و طراحی، مدت گارانتی گوشی های تلفن همراه خود را برای اولین بار در ایران از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه افزایش داد.  متقاضیان خرید گوشی های اچ‌تی‌سی می توانند از۱۰ تیر ماه سال جاری( اول جولای) محصولات اچ‌تی‌سی را در ایران با گارانتی ۱۸ ماهه خریداری کنند. از همین رو تمامی خریدارانی که گوشی های خود را از تاریخ ذکر شده از نمایندگی های رسمی اچ‌تی‌سی در ایران خریداری کرده اند طی ۱۸ ماه از خدمات پس از فروش اچ‌تی‌سی بهره‌مند خواهند شد.

افزایش طول مدت ارائه خدمات پس از فروش اچ‌تی‌سی، تمامی مدل های عرضه شده به صورت رسمی در بازار ایران را شامل می شود. در حال حاضر متقاضیان خرید گوشی های اچ‌تی‌سی در ایران به منظور بهره مندی از خدمات پس از فروش ۱۸ ماهه اچ‌تی‌سی باید گوشی های خود را با یکی از گارانتی های یاس ، آرین و مایکروتل تهیه کنند.

تمامی دستگاه های تلفن همراه اچ‌تی‌سی در ایران به همراه لوازم درون جعبه شان؛ کابل یو‌اس‌بی، شارژر و هدفون، تحت گارانتی ۱۸ ماهه به فروش می‌رسد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

اچ تی سی برای جذب مشتری باید خدمات ویژه ایی ارائه بده باید خدماتش رو بیشتر از این کنه الان سونی برای تبلیغ و فروش z3+ همراهش یه ساعت هم هدیه میده این خودش بهترین تبلیغ و جذب مشتری برای محصولشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....