حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افتتاح بزرگترین مرکز خدمات موبایل در ایران

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ بزرگترین و پیشرفته‌ترین مرکز خدمات موبایل و لوازم جانبی را در بازار چارسو بازگشایی کرد. این مرکز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه طی مراسمی رسمی با حضور مدیران سامسونگ، اهالی رسانه، همکاران تجاری و علاقه‌مندان شروع به کار کرد.

این مرکز در مساحتی بیش از ۳۰۰ متر در طبقه منفی‌یک بازار چارسو قرار گرفته و طیف متنوعی از خدمات مشتری شامل مشاوره، آموزش، تعمیر و انتخاب محصولات را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

سامسونگ در این مرکز فضایی را برای آموزش هدفمند علاقه‌مندان در نظر گرفته و کارشناسان این بخش آموزش‌های لازم برای ارائه آموزش از سطح مبتدی تا حرفه‌ای دیده‌اند تا هر مراجعه‌کننده‌ای به فراخور سن و نیاز خود اطلاعات کامل و درستی را از عملکرد محصولات سامسونگ دریافت کند.

samsung-new-service-center-5

samsung-new-service-center-1

samsung-new-service-center-3

samsung-new-service-center-6

بخش تعمیر محصولات یکی دیگر از قسمت‌های مهم مرکز خدمات است. در این بخش سعی شده تا مشتریان ضمن ارتباط رودرو با کارشناسان ویژه سامسونگ و اطلاع از جزئیات روند تعمیر محصول خود، دستگاه‌ها را در زمانی کمتر از یک ساعت تحویل بگیرند. البته در این مدت آنها می‌توانند کار کردن با هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ را تجربه کنند و لحظات لذت‌بخشی را پشت سر بگذرانند.

جدیدترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران با شروع به کار رسمی خود پذیرای مراجعه‌کنندگان در طبقه منفی‌یک بازار چارسو خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....