حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اعلام ثبت رکورد ۵۰۰ هزار سیم کارت فعال نوجوان توسط انارستان در تلکام ۲۰۱۶

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

محسن مروجی مدیرعامل مجموعه انارستان با اعلام این خبر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام ۲۰۱۶ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طی سال های گذشته در حوزه ورود کودکان و نوجوانان به فضای مجازی فعالیت چندانی صورت نگرفته است این موضوع سبب شد راهکارهای جدیدی را برای توسعه این بخش و امنیت کودکان و نوجوانان در این زمینه فراهم کنیم.

وی با اشاره به مطالعاتی که در زمینه ارائه خدمات امن به کودکان صورت گرفته است گفت: برآورد می شود بازاری سه میلیونی برای فعالیت در این بخش وجود داشته باشد و تاکنون نیز موفق شدیم یک میلیون سیم کارت نوجوان را با همکاری همره اول وارد بازار کشور کنیم.

مدیرعامل انارستان با تشریح فعالیت‌های این مجموعه در حوزه MVNO اعلام کرد مجموعه انارستان موافقت اصولی برای تبدیل شدن به اپراتور مجازی موبایل، نوع یک، را نیز از سازمان تنظیم مقررات دریافت کرده است و در حال مذاکرات نهایی با اپراتورهای داخلی برای راه‌اندازی است.

وی با اشاره به اینکه پلت فرم انارستان آمادگی دارد تا محمل مناسبی برای محتوای امن مخصوص نوجوانان در کشور ارائه کند از همکاری با ۳۰۰ شرکت تولیدکننده محتوا در حوزه کودک و نوجوان خبر داد و گفت: در این زمینه تا چند ماه آینده شاهد رونمایی سیستم عامل امن و قابل مدیریت والدین برای کودکان خواهیم بود.

mrh_0370

تبلت نوجوان دیگر محصول انارستان است که در راستای الزامات مورد نیاز برای حضور جوانان و نوجوانان در فضای مجازی تعریف شده‌ است، مدیرعامل انارستان در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت در این راستا قصد داریم با سیستم عامل مدنظر تبلتی را وارد بازار کنیم که والدین تصمیم بگیرند فرزندان شان چگونه در فضای مجازی وقت بگذرانند البته این به معنی محدود کردن سرویس نیست اما این امکان را برای خانواده ها به وجود آوردیم که فعالیت فرزندان را مدیریت کنند.

وی همچنین با اشاره به همکاری با آموزش و پرورش برای شناسایی قطب های هوشمندسازی آموزش و پرورش گفت:این سند هم اکنون تهیه شده است و قرار است با تایید آموزش و پرورش در جهت شناسایی شخصیت نیازهای نوجوانان به مدارس ابلاغ شود.

انارستان سرزمین تحقق رویاهاست!

انارستان یک پروژهی بزرگ و گسترده است که بنا دارد به ابعاد مختلف نیازهای نوجوانان ایرانی بپردازد. بر همین اساس در وبسایت انارستان بخشهای مختفلی وجود دارد که هر کدام به قسمتی از دغدغههای قشر نوجوان پاسخ میدهد. بعد از تحقیق و مطالعات فراوان، نیازهای اساسی نوجوان ایرانی را شناسایی و مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی راهکارها را بومیسازی کردهایم. البته نباید این نکته را فراموش کرد که انارستان در ابتدای راه دراز و پر مخاطرهی خود قرار دارد و تا نقطهی ایدهآل هنوز فاصله دارد. بخشهای غیر فعال بهزودی قرار است فعالیتشان را شروع کنند و بخش هایی هم به سایت افزوده خواهند شد.

از این مسیر میتوانید به انارستان برسید: http://anarestan.com

اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO)

mrh_0236

باتوجه به اینکه وزارت ارتباطات مجوزهایی جهت ایجاد اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) را در کشور صادر کرده است، به نظر می‌رسد که باید از این زیرساخت مهم هم برای هدف ارائه‌ی خدمات و محتواهای امن و مفید به نوجوانان استفاده شود. تفاوت این زیرساخت با سیم‌کارت نوجوان در این است که سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی در قالب اپراتورهای موجود کشور عرضه می‌شوند؛ ولی در اقدام حاضر، یک اپراتور مجازی ویژه‌ی خدمات مناسب نوجوانان ایجاد خواهد شد. «اپراتورهای مجازی» هرچند از زیرساخت شبکه‌ی اپراتورهای موجود استفاده می‌کنند؛ اما به هرحال یک اپراتور جدید هستند و علاوه بر سیم‌کارت ویژه و برند متفاوت، ساختار حقوقی کاملاً متمایزی برای مدیریت کسب و کار دارند.

وادینو سرزمین ایده‌های نو

این روزها گوشی تلفن همراه، به ابزار مهمی برای انتشار محتوا و بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده است. از همین رو به سادگی می‌توانید برای ایده یا کسب و کارتان یک اپلیکیشن بسازید. اما این کار وقت زیادی از شما نمی‌گیرد و هزینه‌ای ندارد. «وادینو» به شما یک پنل می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید بدون دانش فنی، بسیار آسان اپلیکیشن اندروید وios و حتی وب‌سایت اینترنتی خود را بسازید.

«وادینو» در ساخت اپلیکیشن این امکانات را در اختیارتان می‌گذارد:
* مدیریت محتوا

* ایجاد فروشگاه

* عضویت کاربران

* شخصی‌سازی قالب‌ها

علاوه بر این امکانات، وادینو امکان ارائه‌ی API به توسعه‌دهندگان را هم دارد.
به راحتی در وادینو (www.vadino.ir) ثبت نام کنید، ایده‌تان را پیاده‌سازی کنید، از اپ خود خروجی بگیرید و هر جایی که خواستید، منتشر کنید.

نارکت

mrh_1041

درحال حاضر «نارکت» فعالترین قسمت سایت محسوب میشود و اساسا انارستان اواخرسال ۹۴ فعالیت خود را با نارکت شروع کرده است. هرکاربرمیتواند با نصب اپلیکیشن روی گوشی خود، از خدمات و مزایای رایگان این فروشگاه مجازی بهرهمند شود. برنامههای متنوع آموزشی، کمکآموزشی و سرگرمی در نارکت قابل دانلود هستند که اغلب به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار گرفتهاند. حتی برنامههای غیر رایگان هم مبلغ ناچیزی را در ازای خرید اپلیکیشن اخذ میکنند که برای نارکت یک امتیاز محسوب میشود. در همین شماره، معرفی نارکت را حتما بخوانید.

برای بازدید از فروشگاه مجازی «نارکت» و خرید کافی است به این آدرس سری بزنید.

نارلیگا

mrh_0208

«نارلیگا» بخش بازی و سرگرمی انارستان است و از محبوبترین بخشها محسوب میشود. برگزاری مسابقات و لیگ اینترنتی برای تمام نوجوانان ایرانی در سراسر دنیا، باعث استقبال تعداد قابل توجهی از کاربران شده است. ظرف مدت کوتاهی که از فعالیت «نارلیگا»میگذرد، درخواستهای زیادی از سوی کاربران مبنی بر توسعهی این قسمت از انارستان به دستمان رسیده است و بنا داریم به زودی لیگ دوم راهم برگزار کنیم. طراحان بازیهای اینترنتی هم در صورت تمایل میتوانند بازیهایشان را در انارستان به فروش برسانند و از این طریق درآمد کسب کنند.

نارشو

mrh_1033

درقسمت «نارشو»ی انارستان، ویدیوهای آموزشی نمایش داده میشوند وبرای دانلود در دسترس کاربران قرار میگیرند که تمامی آنها بر مبنای آموزش رسمی تهیه شدهاند و نوعی کلاس مجازی به شمارمیروند. با تکمیل فرآیند تهیه و بارگزاری، انارستان به مرجع مطمئنی برای نوجوانان، والدین و معلمان تبدیل میشود. تا کنون براساس کتابهای درسی نوجوانان در مدارس، بیست هزار ساعت فیلم آموزشی ویدیویی تهیه شده است که به زودی در «نارشو» قرار داده خواهد شد. علاوه بر این، ویدیوهای سرگرمکننده و مفرح مورد تایید هم در «نارشو» نمایش داده میشود. در انتخاب ویدیوهای سرگرمکننده، سلیقهی عموم نوجوانان هم مد نظر قرار میگیرد.

سیمکارت انارستان

سیمکارتهای انارستان بهطور ویژه برای نوجوانان طراحی شده است و تا به حال ۱۵۰هزار قطعه سیمکارت بین نوجوانان توزیع گشته و از این مقدار ۷۰ هزار مورد، نصب شده است. سیمکارتهای نوجوان، علاوه بر خدمات رایج مانند برقراری تماس و ارسال پیامک و… قابلیت ایجاد محدودیت را هم دارد.
* اینترنت انارستان، به اینترنت جهانی وصل نمیشود و در آن استفاده از هیچ نوع فیلترشکنی ممکن نیست. در نتیجه والدین میتوانند با خیال آسوده از محتوای موجود در اینترنت، آن را در اختیار فرزندشان قرار دهند.
* کاربر نوجوان تنها به ۶۰هزار سایت سالم دسترسی دارد که از آن با عنوان «فهرست سفید» یاد میشود. جز این فهرست، سایتهای دیگر در اینترنت نوجوانان باز نخواهند شد.

* در سیمکارت انارستان این امکان برای والدین ایجاد شده است که شمارهتماسها را محدود کنند. همچنین گزارش کلیهی تماسها و پیامکها روزانه از طریق پیامک به والدین ارسال میشود.

تبلتهای انارستان

* معمولا میان تبلتهای نوجوانان و تبلتهایی که بزرگسالان از آنها استفاده میکنند، تفاوتی نیست. انارستان بنا دارد طرح تازهای را به مرحلهی اجرا برساند و تبلتهای نوجوانان را جایگزین تبلتهای معمول کند. در این نوع، برنامههای سالم و محتوای مناسب کارشناسیشده به صورت پیشفرض تعریف میشود و در مقایسه با تبلتهای رایج در بازار محدودیتهایی دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....