حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات مربوط به حسگر اثرانگشت شیائومی Mi 5 منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

در یک بازه‌زمانی، اطلاعات زیادی از گوشی پرچم‌دار شیائومی Mi 5 منتشر شده است؛ دیروز، فاش‌شده بود که این گوشی با حسگر اثرانگشت اولتراسونیک کوالکام عرضه نمی‌شود. مدتی قبل نیز، رندر تازه‌ای منتشر شد که از یک دکمه فیزیکی Home با حسگر اثرانگشت، برای شیائومی Mi 5 حکایت داشت. به‌تازگی، اطلاعاتی درباره حسگر اثرانگشت این گوشی منتشر شده است. همراه ترنجی باشید.

درحال‌حاضر، بنابر یک گزارش‌ منتشرشده در Weibo، شیائومی Mi 5 به‌احتمال زیاد از یک سنسور اثرانگشت از FPC استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود این سنسور، مشابه سنسور مورداستفاده در ردمی نوت ۳ (Redmi Note 3) باشد؛ گوشی خوش‌قیمت شیائومی از حسگر سریع اثرانگشت FPC 1035 با پشتیبانی از چرخش ۳۶۰ درجه انگشت دست، استفاده می‌کند؛ بنابراین، شیائومی Mi 5 احتمالاً به یک سنسور سری ۱۰۰۰ از FPC مجهز شده است.

IMG_5707

انتظار می‌رود شیائومی Mi 5 با تراشه چهارهسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ در دو نسخه ۳/۳۲ و ۴/۶۴ گیگابیتی ارایه شود. در این گوشی بنابر انتظارات، شاهد یک دوربین ۲۱ و ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. حداقل ظرفیت باتری، احتمالاً ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت باشد و یک نمایشگر با اندازه‌ای حدوداً ۵٫۲ اینچی با وضوح ۲K این گوشی را همراهی خواهد کرد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که قیمت نسخه پایه این گوشی، ۳۱۲ دلار خواهد بود؛ این قیمت، برای یک گوشی رده‌بالا بسیار مناسب است. البته باید منتظر اعلام رسمی شیائومی بمانیم.

شیائومی Mi 5 به‌عنوان یک محصول پرچم‌دار توسط مدیرعامل این شرکت استفاده می‌شود و بنابر گفته‌ی وی، یک محصول «بسیار خوب» است. انتظار می‌رود این گوشی در ماه ژانویه (احتمالاً ۲۱ ژانویه) معرفی و در فوریه، عرضه شود. در حالی‌که حدوداً یک‌ماه تا معرفی شیائومی Mi 5 باقی مانده است، چندان بعید نیست که کوالکام، اطلاعاتی را درباره اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ در هنگام‌معرفی این چیپ در ۱۱ دسامبر، منتشر نماید.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2015/12/08/xiaomi-mi-5-fingerprint-sensor-details-leaked/” target=”blank” background=”#04c571″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی