حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات لو رفته از گوشی جدید نوکیا با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، نوکیا

کمپانی نوکیا با وجود پیشینه ی زیادی که در تولید گوشی های موبایل دارد و گوشی های هوشمند موفقی را نیز روانه ی بازار کرده است ، با این حال در سال ۲۰۱۳ به تمامی فعالیت های خود پایان داد و تمامی امتیاز برند خود را به کمپانی مشهور مایکروسافت با قیمت ۷٫۱۷ بیلیون دلار فروخت و قبل فروش امتیاز خود آخرین گوشی هوشمند خود را نیز تحت عنوان لومیا ۶۵۰ عرضه کرد .

چندی پیش در ترنجی با خبر بازگشت نوکیا در سال ۲۰۱۷ : تصویری لو رفته از گوشی هوشمند D1C نوکیا همراه بودید و مشاهده کردید که کمپانی نوکیا در سال ۲۰۱۷ قصد بازگشت به صنعت گوشی های هوشمند را دارد و اولین گوشی هوشمندی که قرار است بعد از گذشت چند سال با نام همیشگیه نوکیا پا به بازار گوشی های هوشمند بگذارد ، گوشی هوشمند D1C است که مشخصات لو رفته ی تکمیلی از این گوشی را نیز در خبر گوشی یا تبلت و یا شاید هر دو!؟ همه آن چه از Nokia D1C می‌دانیم بررسی کردیم .

اما با استناد به اخباریکه در phonearena منتشر شده است ، کمپانی مشهور نوکیا قصد عرضه گوشی هوشمند دیگری را نیز دارد اما هنوز نام آن مشخص نیست و اطلاعات اندکی از آن به بیرون درز کرده است که به بررسی آنها می پردازیم ، با ترنجی همراه باشید .

گوشی جدید نوکیا

با توجه به عکسی که در بالا آمده است قرار است گوشی جدید نوکیا به یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچ یا ۵٫۵ اینچی مجهز باشد که از رزولوشن ۲K پشتیبانی می کند و همچنان در طراحی این گوشی هوشمند از طراحی تمام فلز استفاده شده است اما متاسفانه عکسی از این گوشی منتشر نشده است . کوالکام Snapdragon 820 بخش پردازنده مرکزی گوشی جدید نوکیا را تشکیل می دهد و همچنین از دیگر اطلاعات لو رفته این گوشی هوشمند میتوان به ضد آب بودن آن و به کارگیری لنز Carl Zeiss در دوربین اصلی اشاره کرد که مانند همیشه می توان منتظر یک دوربین قدرتمند از سمت این کمپانی باشیم .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-flagship-rumored-to-pack-Snapdragon-820-CPU-QHD-display-and-Carl-Zeiss-camera-lens_id88189″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

لنز کارل زایس خوبه ولی بدون سنسور و لرزشکیر و پیورویو و برنامه لومیا کمرا که در حال حاضر در انحصار مایکروسافت هستن یک دوربین معمولی درحد سامسونک و اپل خواهد بود و مثل لومیا ۹۵۰ مورد توجه عکاسا قرار نمی گیره

mega08

دوربین معمولی در حد سامسونگ و اپل. منورت آیفونه دیگه . چون اپل دوربین نمیزنه.
بعد کدوم دوربین گوشی های نوکیا یا مایکروسافت بهتر از این دوتا برندن ؟!!

HAMID ARAZ

از نوکیا انتظار ندارم گوشی مقرون به صرفه بده بیرون مثل چینیا، ولی اسنپ ۸۲۰ تو سال ۲۰۱۷؟! حتما اسمشم پرچمداره و با قیمت بالای ۵۰۰ دلار. با این اوضاع پتنتیش، ارایه ی یه گوشی منحصر بفرد با امکانات خاص هم بعیده به نظرم. تا اینجا که فقط اسم نوکیا رو داره و اسم کارل زایس. فکر نکنم کافی باشه برا موفقیتش!
به شدت منتظر معرفیشم و امیدوارم اونروز نظرم رو پس بگیرم! چون خیلی دوسش دارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........