حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی گوشی Mi 5c خود را با قیمت ۱۴۴ دلار عرضه خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شاید کمپانی شیائومی دیگر نیازی به تعریف و شناسایی نداشته باشد اما اگر بازهم بخواهیم به این برند باکیفیت چینی نگاه کوچکی بکنیم ، باید بگوییم که شیائومی تاکنون توانسته در فرصت بسیار کمی طرفداران بسیار زیادی را برای گوشی های هوشمند و البته دیگر محصولات خود جمع کند که قیمت بسیار منصفانه و پایین محصولات این کمپانی ولی در عین حال پیشرفته و هوشمند بودن آن ، دلیل این محبوبیت می باشد .

اگر بخواهیم به یکی از موفقیت های برند شیائومی در سال ۲۰۱۶ نگاهی کنیم ، گوشی شیائومی Mi 5 یکی از موفق ترین گوشی های این کمپانی است که در اردیبهشت ماه سال جاری عرضه شد : صفحه نمایش Full HD با اندازه ی ۵٫۱۵ اینچ ، پردازنده چهار هسته ای قدرتمند ، حافظه رم ۴ گیگابایتی و . . . همه و همه معیار های مهمی هستند که باعث شد بسیاری از دوستداران تکنولوژی را به سمت این گوشی هوشمند بکشاند . روز گذشته با استناد به اخباریکه در gsmarena منتشر شد ، خبر هایی مبنی بر عرضه گوشی Mi 5c وجود دارد که قرار است تنها ۱۴۴ دلار قیمت داشته باشد که به نوعی نسخه ی ارزان قیمت برادر بزرگتر خود است . در بررسی اطلاعات لو رفته از این گوشی هوشمند با ما همراه باشید .

این کمپانی چینی در گوشی Mi 5c خود قرار است از پردازنده هشت هسته ای استفاده کند که نوع این پردازنده چیپست MediaTek’s Helio P20 گزارش شده است و برای بخش حافظه ی داخلی و حافظه ی RAM این گوشی هوشمند به ترتیب ، از ۶۴ گیگابایت و ۳ گیگابایت رم استفاده شده است . گوشی شیائومی Mi 5 که در سال جاری عرضه شد به رابط کاربری MIUI 7.0 بر روی اندروید ۶٫۰ Marshmallow مجهز بود اما گوشی Mi 5c قرار است به MIUI 8.0 بر روی اندروید ۶٫۰ Marshmallow مجهز باشد و این گوشی هوشمند ظاهرا طی چند ماه آینده معرفی خواهد شد .

گوشی Mi 5c

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/upcoming_xiaomi_mi_5c_to_cost_144_leak_reveals-news-21803.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........