حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هر آنچه باید تاکنون درباره گوشی نوکیا D1C بدانیم

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار، گجت‌های داغ، نوکیا

اگر جزو کسانی هستید که اخیرا اخبار تکنولوژی و گوشی های هوشمند را دنبال کرده اید حتما در جریان هستید که کمپانی نوکیا بعد از گذشت چند سال قصد بازگشت به عرصه تولید گوشی های هوشمند را دارد و این خبر خیلی ها را خوشحال کرد که بازهم شاهد گوشی های هوشمند این کمپانی با برند خاطره انگیز نوکیا هستند .

طی یک ماه گذشته در ترنجی خبر هایی مبنی بر گوشی های هوشمند مختلف این کمپانی پوشش داده شد که بد نیست به آنها نگاهی کوچگ بکنیم .

چندی پیش در خبر مشخصات گوشی نوکیا Pixel با اندروید ۷٫۰ نوقا در Geekbench رویت شد با یکی از گوشی های هوشمند این کمپانی تحت عنوان نوکیا پیکسل آشنا شدید و همچنین در خبر اطلاعات لو رفته از گوشی جدید نوکیا با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ با گوشیه دیگری از نوکیا آشنا شدید که قرار است برای پردازنده آن از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شود اما اولین گوشی هوشمندی که خبر بازگشت نوکیا را جنجالی کرد و قرار است کمپانی نوکیا بیشتر از همه روی آن سرمایه کزاری کند گوشی نوکیا D1C می باشد که چندی پیش نیز اطلاعات لو رفته از این گوشی هوشمند را در وبسایت ترنجی مورد بررسی قرار دادیم .

امروز با استناد به اخباریکه در سایت PhoneArena منتشر شد ، دو نسخه ای بودن این گوشی هوشمند گزارش شده است که تفاوت این دو نسخه گوشی D1C نوکیا در اندازه صفحه نمایش و همینطور حافظه RAM و دوربین اصلی می باشد که در ادامه مطلب به این اطلاعات و تفاوت ها اشاره خواهیم کرد . بر اساس منبع خبری ذکر شده گوشی نوکیا D1C در دو نسخه تولید می شود که تفاوت آن ها به شرح زیر است :

اولین نسخه در پنل جلویی خود از یک صفحه نمایش بزرگ ۵٫۵ اینچی بهره می برد که رزووشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ را به نمایش می گذارد و همچنین دومین نسخه که کوچک تر از نسخه اول است به یک صفحه نمایش ۵٫۰ اینچی مجهز است که مانند نسخه قبلی رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ را در اختیار کاربر قرار می دهد . برای بخش دوربین اصلی این دو نسخه نیز از دو لنز ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است که به ترتیب برای نسخه ۵٫۵ اینچی و ۵٫۰ اینچی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین حافظه RAM این دو گوشی هوشمند به ترتیب به ۳ گیگابایت و ۲ گیگابایت رم مجهز است الیته باید گفت در این بازار گوشی های هوشمند که بیشتر گوشی ها از رم ۴ گیگابایتی استفاده می کنند این موضوع کمی ضعف کمپانی نوکیا را نشان می دهد شاید بهتر بود برای رقابت با دیگر گوشی ها و همچنین به عنوان اولین گوشی نوکیا بعد از گذشت چند سال ، از ۴ گیگابایت رم در این گوشی هوشمند استفاده شود .

و در آخر باید گفت که از دیگر اطلاعات گوشی نوکیا D1C نوکیا می توان به پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 430 ، دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی ، ۱۶ گیگابایت حجم برای حافظه داخلی و همچنین اندروید ۷٫۰ نوقا اشاره کرد . نظر شما درباره عملکرد کمپانی نوکیا در این مورد چیست ؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Android-Nokia-D1C-variants-and-features_id88452″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

فقط امیدوارم که از اون x luncher استفاده نکنه چون واقعا غیر قابل تحمل میشه

mega08

z یا x

Milad.tech

z
اشتباه شد

saeed

فکر کنم باز میخواد سیاست مذخرف خودشو ادامه بده،ادم بشو نیست

mehrdad

اندروید خیلی خسته کننده و تکراری شده، خوشحال بودم از داشتن ویندوزفون
نمیدونم شرایط ویندوزفون چی میشه؟ مایکروسافت به کارش ادامه میده؟ یا شکست خورد؟

hoshang

به نظرم برای پایین را ده رمش خوبه چهار میخواد چکار

Mohammad-b2

باید برای برگشت موفق برند سازی کنه…
یک برند مخصوص پرچمدار…
و یکی میان رده…
الان بنظر من پایین رده زیاد جایی تو بازار نداره چون قیمتا تقریبا در یک سطح هستن… و با وجود کمپانی های چینی و قیمت گذاری پایین واقعا پایین رده جایی در بازار نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........