حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکوتر الکتریکی و تاشو که تنها ۱۶ کیلوگرم وزن دارد ولی تا ۴۸۶ کیلوگرم وزن را تحمل می کند!

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

اسکوترهای الکتریکی یکی از جذاب ترین گجت هایی بودند که در امر حمل نقل به دست مصرف کننده ها رسیده است، حسی بین موتور سواری و دوچرخه سواری یک حس جدید و دوست داشتنی که امتحان کردن آن ارزشش را دارد. حال شرکتی با نام etscooter اسکوتری الکتریکی و تاشو با همین نام تولید کرده است که به راحتی حمل می شود و بسیار سبک است. این شرکت که ‌تا به امروز موفقیت چشمگیری نداشته و در اوضاع خوبی به سر نمی برده، حالا با مدل جدید و ارتقاءیافته‌ای بازگشته‌، و قصد دارد با تولید اسکوتر هوشمند ET دوباره نام خود را زنده نگهدارد. در ادامه همراه باشید.

این شرکت که ابتدا برای جذب سرمایه درKickstarter ثبت شده بود،سال گذشته متاسفانه بودجه‌ی تولید اسکوتر ET از طریق Kickstarter، بسیار پایین‌تر از سطح انتظارِ شرکت بود ولی این شرکت با این حال مشکلات سعی کرد به هر روش ممکن این محصول را تولید کند.طبق گفته‌ی شرکتetscooter،علت فروش کم نسل قبلی این وسیله دوست داشتنی نگرانی‌های مصرف کنندگان درباره‌ی امنیت آن بوده که باعث شده بود مصرف‌کنندگان علاقه‌ای به خریداین محصول نداشته باشند.اگر بخواهید از مشخصات فنی این اسکوتر بدانید باید به استارتِ بدون کلید، کنترل گشت‌زدن و پورت USB برای شارژِ دستگاه اشاره کنیم. همچنین لازم به ذکر است، این اسکوتر وزنی معادل ۴۸۶ کیلوگرم را تحمل کند.از نکات جالب این اسکوتر ۱۶ کیلوگرم که دقیقا نصفِ مدل اولیه اش وزن دارد این است که با هر بار شارژ کردن آن مسافتی معادل ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر را طی می‌کنداین اسکوتر هوشمند به صورت آنلاین و به قیمتی معادل ۱۳۹۰ دلار پیش‌فروش و عرضه می شود.

در ادامه عکس هایی از این اسکوتر می بینیم:

Etscooter-Scooter-mihanpost-8-620x349
Etscooter-Scooter-mihanpost-14-620x930
Etscooter-Scooter-mihanpost-15-620x930
Etscooter-Scooter-mihanpost-19-620x413

با گسترش چشم گیر تولید خودرو های هوشمند آیا به نظر شما می توان شاهد جایگزینی موتور های امروزی با موتور های برقی و یا این اسکوتر ها بود ؟

[su_button url=”http://etscooter.com/” target=”blank” background=”#159f84″]etscooter[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....