حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکایپ جدید به صورت یونیورسال برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

ظاهرا با تولد ویندوز ۱۰، سر و کله‌ی اولین اپ‌های یونیورسال که در بین گوشی و PC مشترک هستند کم کم در حال پیدا شدن است و اکنون مایکروسافت ویرایش جدید اسکایپ را که قبل از آن صرفا برای نسخه‌ی PC ارائه شده بود را به صورت آزمایشی برای موبایل‌های حاوی ویندوز ۱۰ موبایل نیز عرضه کرده است. در ادامه با ما باشید.

اکنون کاربرانی که ویرایش آزمایشی ویندوز ۱۰ موبایل را نصب کرده باشند می‌توانند آخرین ویرایش اپ اسکایپ را بر روی گوشی خود نصب کنند و از امکانات جدید این پیام‌رسان محبوب لذت ببرند. اسکایپ جدید در ویندوز ۱۰ موبایل این قابلیت را دارد که به عنوان اپ پیش‌فرض ارتباطی در گوشی ایفای نقش کند و ظاهرا پای خود را از یک پیام‌رسان یا اپ ارتباط تصویری فراتر گذاشته و سکان هدایت را در بخشی اصلی از گوشی بر عهده گرفته است.

مانند آنچه که در پلتفرم اپل تحت عنوان iMessage و یا در گوگل تحت عنوان Hangout شاهد آن هستیم، اسکایپ نیز ظاهرا قرار است به اپ ارتباطی اصلی ویندوز ۱۰ موبایل برای کنترل SMSهای مبادله شده و همچنین ارتباطهای صوتی و تصویری به صورت همزمان بپردازد. در ویرایش جدید تماس صوتی یکی از ارکان اصلی نرم‌افزار است و بخش ویدیویی اسکایپ نیز کنترل تماس‌های تصویری کاربر را بر عهده خواهد گرفت.

apps.2225.9007199266740451.61806b06-81dd-453e-9aca-eb6c7db5a93b.b29594c1-29b2-47e6-9639-c246de559190.0

در صورتیکه هم اکنون یکی از کاربران اینسایدر ویندوز ۱۰ موبایل هستید پیشنهاد می‌کنیم اپ جدید را نصب کنید تا در جریان تغییرات اسکایپ متحول شده در ویندوزفون فقید قرار بگیرید.
به نظر شما اپ‌های یونیورسال چه آینده‌ای در انتظارشان خواهد بود و می‌توانند مشکل کمبود نرم‌افزارهای اکوسیستم ویندوز موبایل را برطرف کنند یا همچنان باید شاهد در سایه بودن این سیستم در مقابل اندروید و ios باشیم؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/the_latest_skype_beta_by_microsoft_comes_with_windows_10_mobile_support-blog-13878.php”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...