حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استراتژی سامسونگ برای سال ۲۰۱۶ با نگاه به سری ۲۰۱۶ خانواده گلکسی آ (Galaxy A)

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

دو روز پیش سامسونگ خیلی کم سر و صدا از سری ۲۰۱۶ خانواده گلکسی آ (Galaxy A) رونمایی کرد. مشخصات این خانواده واقعا وسوسه کننده هستند و علاوه بر آن، دستگاه های ذکر شده از طراحی فراتر از نیاز رده بندی خود بهره می برند و قابلیت های اضافی که عموما فقط در دستگاه های رده بالا دیده می شود همانند حسگر اثرانگشت، شارژ سریع، دوربین دارای OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر) و گشودگی دیافراگم f/1.9 را در خود دارند. این ها خیلی بیشتر از یک به روزرسانی ساده برای خانواده میانه رده سامسونگ است و خود راهنمایی بر پیش بینی استراتژی سامسونگ برای سال ۲۰۱۶ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ضمن مقایسه مختصری از Galaxy A 2015 با Galaxy A 2016 نگاهی به آنچه که سامسونگ با آن قصد تسخیر بازار را دارد، داشته باشیم.

samsunggalaxya2016سامسونگ به خوبی درک می کند که در رده پرچمدار و رقابت با محصول گرانی چون آیفون در آن رده قیمتی کار ساده ای نیست. شاید خیلی شنیده باشید که عموم مردم بگویند: “اگر قرار است فلان مقدار هزینه کنم، چرا آیفون نخرم؟!” از بابت دیگر شرکت های چینی با ارایه میانه و پایین رده های اعجاب انگیزی در قیمتی غیر قابل انتظار سعی در بلعیدن سهم بازار دارند. این ها را که در کنار هم بگذارید باید به این نتیجه برسید که سامسونگ نیاز دارد تا رده میانه یک خانه تکانی اساسی داشته باشد.

ارایه سری های مختلف و منسجم در این بازه در قالب خانواده های A, E, J و On از برنامه های آغازین سامسونگ به شمار می رفت. اما دستگاه های میانه و پایین رده دیگر شرکت ها در پایان سال ۲۰۱۵ امکاناتی چون بدنه با کیفیت، حسگر اثرانگشت و دوربین های قابل را در خود دارند، سامسونگ چطور؟ پس از ارایه سال ۲۰۱۴ و عرضه تنها خانواده تام آلومنیومی سامسونگ تحت پرچم Galaxy A، حالا سامسونگ قصد دارد تا در رده میانه اجازه جولان به دیگر برندها ندهد و خانواده Galaxy A 2016 را رونمایی کرده است. اما چه تغییراتی نسبت به نسل قبل در آن دیده می شود؟ برای نمونه بیشترین تغییرات در گلکسی آ۵ (Galaxy A5) رخ داده است که در ادامه این پیشرفت ها را باهم خواهیم دید:

SM-A510 VS SM-A500

همانطور که می بینید پیشرفت ها واقعا بیشتر از یک به روزرسانی ساده است و به نظر می رسد سامسونگ در سال ۲۰۱۶ متمرکزتر بر سری میانه رده خواهد بود و مسلما موفقت هایی که سری j و A برای این شرکت کسب کردند را به این راحتی از دست نخواهد داد. نظر شما چیست؟ این استراتژی پاسخگو خواهد بود؟

 [su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/12/04/samsung-galaxy-a5-2016-versus-a5-2015-compare/”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

واقعا میانرده های خیلی خوبی هستن سری A

Sajjad

میان رده هایی از جنس پرچمدار
چ دنیای زیبایی داره میشه دنیای موبایل

pika

وسط این استرانژی یه جایی هم واسه مارشمالو خالی میکرد!
واسه شرکتی مثل سامسونگ یه ننگ بزرگه که گوشیای پایانِ ۲۰۱۵ رو با اندروید اواسطِ ۲۰۱۴ روانه بازار کنه! :negative:

just samsung

همیشه هم یه عده حسود هستن که وسط موفقیت یهدشرکت دنبال تخریب هستن به هر بهانه ایذ

Ali

اگه این انتقاد ها نباشه پیشرفتی صورت نمیگیره و سامسونگ هم میشه یه شرکتی مثل…

saeid rezaei

سلام لطفا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه که اینفرار و او تی جی و مخصوصا چراغ نوتیفکشن داره؟ سری قبل که چراغ نوتیفکشن نداشت خیلی بد بود

saeid rezaei

هیچکی اینجا جوابگو نیست!؟ نویسنده پست چی یعنی نظر جدید بیاد نمیبینه!!

صدرا مخملی

دوست عزیز صبر کنید در مورد دستگاه اطلاعات بیشتری میاد حتما
تمام موارد منتشر شده در وب سایت قرار گرفته و اگر دنبال اطلاعاتی خاص تر هستید باید صبر کنید

saeid rezaei

بروی چشم. خیلی ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)