حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارائه بسته های نامحدود شبانه اینترنت پرسرعت توسط همراه اول

نوشته

7 سال قبل | 10 دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

همراه اول با هدف بهبود تجربه مشترکین، اقدامات ویژه‌ ای در بسته‌ های اینترنتی خود انجام داده است. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با توجه به توسعه پوشش و ارتقای کیفیت و ظرفیت شبکه همراه اول، این اپراتور از این پس بسته های آلفاپلاس نامحدود شبانه ارائه می دهد تا مشترکان با خرید این بسته‌ ها از سرعت بدون مرز بهره ببرند.

بسته ‌های آلفاپلاس نامحدود شبانه، شامل بسته های یک روزه، یک هفته و یک ماهه پرسرعت نوترینو با حجم نامحدود است که با قیمت مناسب فقط برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه روز به صورت نامحدود ارائه می شود.

این بسته ها برای تمام مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده است و امکان خرید این بسته¬ ها با بسته¬ های آلفا و آلفا پلاس به طور همزمان وجود دارد. لازم به ذکر است بسته ¬های نامحدود شبانه فاقد رزرو خودکار هستند و مشترک در یک زمان تنها می ¬تواند یک بسته نامحدود شبانه را فعال کند.

همراه اولی ها برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مدت زمان اعتبار، قیمت و کد دستوری فعال سازی بسته های نامحدود شبانه، می توانند از طریق کد دستوری #۲*۱۰۰۰* اقدام و یا به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir  مراجعه کنند.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alibitaraf

کاری که ایرانسل خیلی وقت پیش انجام داد
همراه اول ۴ جی خیلی سرعت داشته باشه ۲ مگه من با نامحدود ایرانسل سه ساعته با سرعت ۸ مگابایت ۶۰ گیگ کامل دانلود میکنم! (این حجم برای گیمر ها عادیه!)
واقعا همراه اول فقط کپی میکنه و اصلا کیفیت نداره! الان اومده از رو اپلیکیشن ایرانسل من کپی کرده اسمشم گذاشته همراه من بعد هر دفعه باید لاگ این (Log in) کنی تو بعضی گوشیام کلا اجرا نمیشه!!?
همراه اول اگر تعداد مخاطباش زیاد نبود و دولت کمکش نمیکرد و واسه ترابرد سخت نمیگرفت تا الان جمع کرده بود!!

mega08

محض اطلاعت بگم . هنوز ۴جی واقعی راه اندازی نشده . ۲ بهترین ۳جی مربوط ب همراه اوله طبق تستهای انجام شده. ۳جی + یا همون lte هم خوبه. من این طرحو از یسال پیش دارم استاده می کنم . *۱۰۰۰# هم مکالمه نامحدود داره هم اینترنت
۱روزه از ساعت ۲ شب تا ۷ صب ۱۰۰۰تومن. ۱روزه از ساعت ۱شب تا ۱۱ صب ۵۰۰۰ تومن.
سرعت دانلودم با ۳g ب ۸۰۰ گاهی ۹۰۰ میرسه که ب نظرم عالیه برای ۳g.
و یک مزیت دیگه همراه اول آنتن دهی خوبشه که جایی نیس که نت نداشته باشی
اگه در جریان باشی ایرانسل داره رو بستر مخابراتی همراه اول سرویس میده چون از خودش چیزی نداره و ب صورت اجاره ای هستش. همراه اول ب خاطر اینکه مجبور و مشغول گسترش بستر مخابراتیش در سراسر کشوره . به همین دلیل . سرعت کمتری در آوردن تکنولوژی نسبت ب ایرانسل داره.
این حرفارو من از رییس مخابرات مشهد شنیدم. که بعد تحقیق کردم درست بود .

Mo.Ja

ایرانسل رو بستر همراه اول سرویس میده؟؟!!!!
از اون حرفا بود
تو مشهد که ما هستیم حداقل
الان ایرانسل ۸۰ درصد جاهای شهر ۴جی داره
ولی همراه اول ۳۰ درصد شهر هم ۴جی نداره
ایرانسل td-lte داره
همراه اول نداره
حرف شما یعنی همراه اول مریضه که میاد بسترشو به ایرانس اجاره میده ولی خودش پوشش ۴جی ارائه نمیده
خیلی حرف عجیبیه

Alibitaraf

تا به حال یه متعصب همراه اول ندیده بودم، داداش شما جایی که زندگی میکنی ایرانسل ۴ جی داره؟ ۴ جی واقعی هنوز راه اندازی نشده؟? احیانا منظورت ۴G+ نیست که ایرانسل با سرعت ۱۲۰۰ مگابیت ثبتش کرده؟
بهترین ۳g رو همراه اول داره؟؟?? کجا شما بررسی کردی؟
سرعتت ۹۰۰ تاس شادی؟؟؟? من الان با نت ۳ جی ایرانسل ۳ مگابایت میگیرم?
آنتن دهی خوب اونم تو بستر ۳ جی و فورجی؟ یه سر به سایت هاشون بزن و ببین کدومشون پوشش بیشتری دارن!!
حرف اخرتو نشنیده میگیرم به کسیم نگو بت میخندن اون مدیریت مخابرات مشهدم یه نگا کن ببین هنوز هست؟ اخراج نشده؟ (یا شایدم مثل خیلی از مدیرایی هست که دوزار بارشون نیست و با پارتی سر جاشونن…)
به هر حال جای دیگه این حرفارو نزن?

Armania

ایرانسل بستر نداره؟!؟!؟!؟!
میدونی بستر چیه؟!؟
تا حالا از LTE ایرانسل استفاده کردی!!؟؟؟
۹۰۰ کیلوبایت خوشحالم هستی؟!؟! من با ۳G رایتل ۳ مگ میگیرم
مخابرات مشهد غلط کرد … هر چی بدبختی داریم از مخابراته
هیچوقت ناگاهانه خزعبلات یکیو طوطی وار تکرار نکن
این کامنتتم جای دیگه ای نگو… بهت میخندن

Mo.Ja

اینا از مزایای رقابته
اگه ایرانسل نبود الان هنوز بایدسیم کارت همراه اول میخریدیم ١میلیون
اینترنتم gprs
واقعا دم ایرانسل گرم

mega08

عزیزم . ایرانسل خودش از mtn افریقای جنوبی گرفته شده. و هیچ بستر مخابراتی تو ایران نداشت نه اون نه رایتل. میتونی یه سوال بپرسی ضرر نداره . طبق چارت سرعت اینترنت نسل ۳ بین اپراتور ها . که مخابرات آشنا داشته باشی میدن بهت همراه اول تو ۳g سرعت واقعی و بالاترینو میده. ولی تو همین چارت lte ایرانسل ب مراتب بهتره نسبت ب همراه اول و بسته ب نوع گوشی ومودم و منطقه سرعت متفاوته.با ی سرچ ساده تو اینترنت هم میتونی خبرارو دنبال کنی که هنوز ۴g واقعی نمیدن ب مردم .نه همراه اول نه ایرانسل… محض اطلاع lte با ۴g متفاوته . یکی نیستن. اینم با ی سرچ جزئی میتونی متوجه بشی
من طرفداری هیچکدومو نمیکنم. از هر ۳ اپراتور فعال استفاده میکنم.
دلیل امکانات کمتر همراه اول نسبت به ایرانسل هم . برای اینه که اولا چون دست س پ ا ه افتاده . توجهی بهش نداره. دوما هنوز خیلی جاها مونده تا بستر مخابراتیشو برسونه(مثلا شهرها یا روستاهای مرزی) طبق برنامه توسعه ای که داره (از ۲۰سال پیش 😐 ) .برای همین بهای چندانی ب این امکانات نمیده. چ بسا اگه رایتل و ایرانسل پا پیش نمیذاشتن. هنوز از ۲g استفاده میکردیم
در ضمن من سرعت شبانه رو گفتم ۹۰۰٫ روزانه بالاتره.

grimm

تا اوضاع اینجوریه هیچ چیز درست نمیشه باید ۴ جی رو به یک اپراتور جدید می دادن و به صورت اختصاصی روش کار می کرد نه این کاری که الان دارن اپراتور ها انجام می دن یک محدوده کوچکی رو توی شهر ها ۴جی می کنن و بعد ولش می کنن که بقیه جاها ۳جی و۲جی بشه باید اپراتوری تأسیساتی بر پایه ۴ جی می آوردن که به پوشش اختصاص ۴جی بپردازه مثل رایتل که بر پایه ۳جی ولی نه با سرعت و کیفیت رایتل سریعتر و باکیفیت بعد می دیدید که ایرانسل و همراه اول و رایتل چقدر سطح کیفیشون رو بالا می بردن الان ایرانسل واقعأ پولش رو داره ولی بخاطر اینکه رقیب در ۴ جی به قدرت مالی خودش نمی بینه الکی کار می کنه ولی اگه یک رقیب اختصاصی ۴جی برای ایرانسل وجود داشت الان هم پوشش هم کیفیت ۴جی بهتر بود الان تا ایرانسل مشترکای ۴جی خودش رو جمع کرد و خیالش راحت شد پهنای باند رو پایین آورد و با زیاد شدن کاربراش باید پهنای باند رو بالا می برد که نبرد و اجهاف و دزدی رو شروع کرد

Alibitaraf

اره مثل اشتباه بزرگی که انحصار ۳ جی رایتل بود و گند زد تو قیمت ها و وضع اینترنت موبایل؟ مارو ۵ سال عقب انداخت همین رایتل!!

grimm

ببخشید اجحاف اشتباه شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....