حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال کاهش ۷٪ در فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس آیفون به نسبت بازه مشابه

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

طبق گزارشات DigiTimes اپل سفارش صفحه لمسی (تاچ) آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را تا ۳۰٪ افزایش داده است. این اطلاعات از زیرمجموعه شرکت فاکسکان که دریافت کننده سفارش بوده است دریافت شده است. بر اساس تخمین های موجود انتظار می رود که فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تا عدد ۸۴ میلیون دستگاه تا پایان سال ۲۰۱۶ بالا برود. اما این عدد در مقایسه با فروش آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس در مدت مشابه سال ۲۰۱۵ چه موقعیتی دارد؟

اپل در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ توانسته بود تعداد ۹۰ میلیون آیفون ۶ و آیفون ۶ اس پلاس به فروش برساند که موفقیت بسیار خوبی به شمار می رود. حال و با توجه به افزایش ۳۰٪ سفارش صفحه لمسی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس انتظار می رود که فروش این دو آیفون جدید اپل به ۸۴ میلیون دستگاه برسد، یعنی چیزی حدود ۷٪ کمتر از فروش آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس.

iphone-7-review-11-1280x720

استقبال اولیه برای رنگ مشکی براق (Jet black) و آیفون ۷ پلاس که بزرگتر است و دو دوربین دارد بیشتر بوده است اما به دلیل منابع محدود برای ارایه سفارشات، تعداد فروش کمتر از چیزی که باید، بوده است. برخی بررسی ها نشان می دهد که درخواست برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به دلیل مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ نیز بیشتر هم خواهد شد. طبق نظرسنجی انجام شده توسط SurveyMunkey stated حدود ۲۶٪ دارندگان گلکسی نوت ۷ به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مهاجرت خواهند کرد، هر چند مطالعات سامسونگ چیزی خلاف این را نشان می دهد.

نظر شما چیست؟ چرا آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس احتمالا به موفقیت آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس نخواهند رسید؟ اصلا آیا چنین خواهد شد؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-to-ship-6-million-less-iPhones-than-it-did-late-last-year_id85911″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

دیدید به حرف من کم کم دارید میرسید،گفتم دیکه کل دنیا دارن میفهمن اپل نصبت به پدلی که داره میگیره امکانات و کیفیت خیلی کمی داره میده بیرون و بیشتر مشتریهای اپل طبق اخرین اماری که کارشناسان دادن دارن میرن به سمت سری اس و نوت های سامسونگ.

The next big thing

خب همونطور که دیدید سال به سال داره فروش اپل کمتر میشه و هرسال فروش سامسونگ بیشتر میشه
نتیجه باتری gsmarena هم اومد و دیدیم در باتری پسرفت کرده
نتایج و مقایسه دوربینش رو با اس ۷ و نوت ۷ دیدیم که حرفی برا گفتن نداشت
گندی که اخیرا اپل زده و بوش دراومده خریدن یکی از سردبیر های ارشد سایت theverge برای تعریف محصولات اپل بوده که تازه صداش در اونده
http://digiato.com/article/2016/09/24/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-the-verge/

shahrum

عزیز دو تا کمپانی از مردم پول میگیرند بهر نحو ممکن حالا تو این وسط چی میگی کدوم قسمت گوشی سامسونگ رو درست میکنی که پوزشو میدی؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)