حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی گوشی جدید Asus ZenFone با اسنپدراگون ۸۳۵ در CES 2017

این روزها تب و تاب اخبار کنفرانس CES 2017 تمام فضای اینترنت را در بر گرفته است و همه دوستداران تکنولوژی کنجکاو هستند تا ببینند کمپانی‌های مشهور چه چیزی را برای کاربران خود آماده کرده اند.

کمپانی ایسوس نیز یکی از این برند‌های مشهور می باشد که قرار است در تاریخ ۴ ژانویه رویدادی را در کنفرانس CES 2017 برگذار کند و طی این رویداد از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. این بار کمپانی ایسوس از گوشی جدید Asus ZenFone خود خبر می دهد که قرار است به جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز باشد که پیشتر نیز تمامی اطلاعات مربوط به این پردازنده و ویژگی‌های آن را بررسی کردیم اما خالی از لطف نیست که نگاهی کوتاه به ویژگی‌های این پردازنده داشته باشیم.

  1. تکنولوژی INOV یا Intelligent Negotiation for Optimum Voltage یا تکنولوژی بهینه سازی هوشمند ولتاژ که این تکنولوژی قادر است مقدار دقیق قدرتی که به باتری میرسد و باتری میتواند آن را تحمل کند را شناسایی کند که به عبارتی از رساندن قدرت بیش از حد به باتری و داغ کردن باتری گوشی جلوگیری میکند و همینطور زمانی که نیاز باشد، انرژی را پایین می آورد تا باتری گوشی هوشمند داغ نکند و از انفجار آن جلوگیری شود.
  2. پردازنده هشت هسته Snapdragon 835 کوالکام با پردازش فرکانس ۲٫۲ GHz همراه با چیپست Adreno 540، به میزان ۳۰ درصد قدرتمندتر و ۴۰ درصد کارآمد تر از روند پیشگرفته در Adreno 530 است.
  3. پردازنده Snapdragon 835 کوالکام کارایی استوار و میزان استفاده از باتری ( consistent performance and battery usage ) را همزمان به وسیله USB Type-C و USB Power Delivery در گوشی‌ها فراهم می کند در واقع این چیپست پیشرفته فرایند شارژ کردن را تقسیم می کند تا اتلاف حرارت و گرم شدن گوشی را کنترل کند تا در نتیجه عملیات Power Delivery بهینه صورت بگیرد.
  4. پشتیبانی از فناوری Quick Charge 4.0 که با کمک این تکنولوژی گوشی هوشمند شما ۵ ساعت استفاده را تنها با ۵ دقیقه شارژ، فراهم می کند و با توجه به این ادعا گوشی‌های هوشمند با این پردازنده قدرتمند شارژ گوشی شما را در ۱۵ دقیقه از ۰ به ۵۰ درصد می رساند.

در ادامه اطلاعات گوشی جدید Asus ZenFone که در کنفرانس CES معرفی می شود، عکسی منتشر شده است که با توجه به آن می شود حدس زد که این گوشی نسل بعدی سری ZenFone Zoom می باشد و از دوربین دوگانه برای دوربین اصلی خود استفاده کرده است و همینطور از دیگر گوشی این کمپانی که احتمال می رود معرفی شود، گوشی ZenFone 4 است که در خبر پیوست شده اطلاعات لو رفته از آن را بررسی کردیم.

گوشی جدید Asus ZenFone

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/New-Asus-ZenFone-with-Snapdragon-835-CES-2017_id89550″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........