حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه‎ی آیفون ۶ سی (iPhone 6C) فلزی در ماه بهمن

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

اخیرا، شایعات جدیدی از گوشی جدید چهار اینچی اپل منتشر شد. امروز شایعه شده است که این دستگاه در ماه فوریه آینده (بهمن) به‌‌عنوان آیفون ۶ سی عرضه خواهد شد. همچنین مشخصات و قیمت احتمالی آیفون ۶ سی در گزارش امروز منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

طبق این گزارش که از سوی چند منبع ناشناس (احتمالا کارمندان فاکس‌کان) منتشر شده است، اپل در ماه بهمن، آیفون ۶ سی را عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این دستگاه، همان آیفون ۴ اینچی شایعه شده است و طبق گزارش‌های قبلی، به اسکنر اثرانگشت تاچ آی‌دی مجهز خواهد شد اما خبری از لمس سه‌بعدی (۳D Touch) نیست. گفته می‌شود که آیفون ۶ سی در همان رنگ‌های آیفون ۵ سی عرضه و با بدنه‌ی فلزی ساخته خواهد شد.

این گزارش، همچنین می‌گوید که گوشی جدید ۴ اینچی اپل، با قیمت ۴۰۰-۵۰۰ دلاری و به‌جای آیفون ۵ اس به‌فروش خواهد رسید اما آیفون ۶ به فروش خود ادامه خواهد داد. اپل در ماه ژانویه (دی)، آیفون ۶ سی را معرفی و در ماه فوریه (بهمن)، آن را عرضه خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-may-release-a-metal-iPhone-6c-in-February_id76291″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

تقارن حدودی زمان معرفیش با معرفی اس۷ جالبه..هرچند فک نمیکنم اون زمان معرفی بشه :scratch:

SONY 1946

۵۰۰ دلار :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی