حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا گلکسی اس ۷، اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 16 دیدگاه | ترنجی

سال گذشته، زمانی که مشکل داغ شدن بیش از حد اسنپدراگون ۸۱۰ معلوم شد، سامسونگ تصمیم گرفت تا پرچم‌دارهای جدید خود یعنی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را با پردازنده‌ی اختصاصی خود یعنی اگزینوس ۷۴۲۰ عرضه کند. ممکن است فکر کنید که این‌کار، باعث قطع رابطه سامسونگ و کوالکام شده است اما به‌نظر می‌رسد غول کره‌ای قصد دارد تا از جدیدترین پردازنده‌ی شرکت کوالکام در پرچم‌دار جدید خود استفاده کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گزارش‌های اخیر می‌گویند که اسنپدراگون ۸۲۰، نه تنها قلب تپنده‌ی گلکسی اس ۷ (یا نیمی از تعداد گلکسی اس ۷ در جهان) خواهد بود، بلکه توسط سامسونگ نیز با استفاده از فرآیند ۱۴ نانومتری LPP برای داشتن عملکرد بالا توسعه داده شده است. به‌نظر می‌رسد که همکاری غول کره‌ای و کوالکام، قوی‎‌تر از گذشته شده است. اخیرا شایعه‌ای در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده که مدعی است اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰، توسط سامسونگ عرضه خواهد شد و همچنین خبری از عرضه‌ی جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام تا قبل از ماه آوریل (فروردین ۱۳۹۵) نخواهد بود.

گفته می‌شود که شیائومی می ۵، گوشی دیگری است که به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد شد. مدیرعامل شیائومی، آقای Lei Jun گفته بود که این شرکت، نمی‌خواهد جزو اولین شرکت‌هایی باشد که گوشی جدیدی را با اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه می‌کند. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ، اولین شرکتی خواهد بود که از اسنپدراگون ۸۲۰ در پرچم‌دار خود استفاده خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Rumor-The-Galaxy-S7-to-be-the-first-ever-Snapdragon-820-equipped-smartphone_id76718″ target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

“سامسونگ تصمیم گرفت تا پرچم‌دارهای جدید خود یعنی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را با پردازنده‌ی اختصاصی خود یعنی اسنپدراگون ۷۴۲۰ عرضه کند. ”
خبر سال : سامسونگ اسم SoC های خود رو به اسنپدراگون تغییر داد :whistle: :whistle:
لطفا درست بشه

Ali

احتمالا با می۵اس همزمانه

pika

اگه G flex3 امسالم معرفی شه که انگار کنسل شده اولین گوشی با ۸۲۰ میشه مثل G flex2 با ۸۱۰

Aryan.e.m

G flex3 اولیشه و میدونم که سامسونگ اولیش نیست

SONY 1946

تعظیم سامسونگ در برابر اژدهای خشمگین کوالکام :whistle:

amin nasiry

دو نسخه میزنه مث قبلا نوت ۳ اس ۴ یه مدل اگزینوس یه مدل اسنپ دراگون

Ari khan

ههههههه
بگو بگو…سبک شی…اس۷ معرفی بشه قراره خیلی اذیت بشی…پس بگو

kamix1353

واقعا تحت تاُثیر این کامنت قرار گرفتم :scratch:

pedram_01

حالا خوبه خود سامسونگ تو ساخت و پیشرفت این پردازنده به این شرکت کمک کرده وگرنه بازم یه بخاری بی بخار میزد

Mohammad Soly

سامسونگ خودش قبول داره نمیتونه به اسنپدراگون برسه ولی بازم متعصبا میان میگن اگزینوس بهتره! والا بنچمارک فقط عدده

Ari khan

تو هم بگو
خخخ

just samsung

بنچ‌مارک عدده کارایی هم که اصن مهم نیست حرارت دمای ذوب هم که برو بابا . موندم دقیقا چه ملاکی مونده برای برتری اسنپ . حاجی شما که معلوماتت در حد سایت اکسپرینه بهتره بدونی اگر سامی میخاد از اسنپ استفاده کنه دلیل داره اولا خودش داره تولیدش میکنه دوما به اجبار باید اینکارو کنه وگرنه اجازه فروش توی چین و امریکا بهش نمیدن . بخدا صرفا ترول‌بودن اوج حقارته ترول باشیدولی ترول باسواد نه یه جلبک :whistle:

milad7

من از همین الان منتظرم تا اس٧ اج با پردازنده قدرتمند اگزینوس٨٨٩٠ بخرم :heart:

KiarashManson

اگه بخوام گلکسی اس ۷ رو خریداری کنم به احتمال زیاد نسخه اسنپ دراگن رو میگیرم. البته باید صبر کنیم و بررسی عملکرد اگزینوس جدید سامسونگ روی نیمی از اس ۷ ها رو ببینیم. درضمن شایعه ای منتشر شده بود مبنی بر این که برخلاف اس ۶ که دوربین بیرون زده و برجسته ای داشت، سامسونگ قصد داره بیرون زدگی دوربین رو در اس ۷ رفع کنه. اگه این خبر درست باشه واقعا خوشحال کننده هست چون طراحی گوشی خیلی بهتر میشه. از نظر من تنها نقص در طراحی اس ۶ همین بیرون زدگی دوربین بود که خیلی تو طراحی تاثیر بدی گذاشته بود.

just samsung

اشتباه نکن نسخه اکزینوس خیلی بهتر از اسنپه تا اینجای کار هم از اسنپ قوی تر بوده اسنپ رو داره به اجبار استفاده میکنه . اگزینوس امسال بهترین چیپست بازار بود و بعدیش هم بهترین خواهد بود

Aryan.e.m

من که به امتیاز بیست سی هزار انتوتو راضیم
که الان ماشالله دو سه برابرشم اومده :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی