حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا آیپد ایر ۳ امسال معرفی شود [شایعه]

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

طبق شایعه‌ای که هفته‌ی گذشته، پیش از رویداد اپل منتشر شده بود، امسال شاهد عرضه‌ی آیپد ایر ۳ نخواهیم بود. در رویداد اپل که روز چهارشنبه برگزار شد، اپل از یک آیپد مینی آپدیت شده در کنار یک آیپد ۱۲ اینچی جدید با نام آیپد پرو رونمایی کرد. طبق شایعه‌ی جدید، آیپد ایر ۳، امسال از سوی اپل معرفی خواهد شد و باید شاهد عرضه‌ی آن باشیم. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اپل، آیپد ایر ۳ را از یاد نبرده است و طبق شایعه‌ی جدید، اپل این تبلت را امسال معرفی خواهد کرد. بعید به نظر می‌رسد که اپل، یک رویداد را فقط برای یک آیپد برگزار کند و ممکن است که اپل، نسخه‌ی آپدیت شده‌ی آن را در وب‌سایت خود نمایش دهد. البته این احتمال وجود دارد که اپل، از این تبلت در اوایل سال ۲۰۱۶ در مراسم معرفی مک‌بوک/آی‌مک‌های جدید رونمایی کند.

انتظار می‌رود که این تبلت به یک پردازنده‌ی A9X و دو تا چهار گیگابایت رم مجهز شود. این تبلت در حافظه‌های ۱۶ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی FaceTime 2.1 مگاپیکسلی اشاره کرد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/ipad-air-3-2015-launch-rumor/?utm_source=mainrss” background=”#5ab28d”]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی