حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا آیفون ۶C ارزان قیمت با صفحه‌نمایشی ۴ اینچی در راه است

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

زمانی که اپل از آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی کرد، شاید باور صفحه نمایش‌هایی بزرگ تا این حد چندان ساده نبود چرا که این شرکت همواره سایر شرکت‌ها را بابت ابعاد بزرگ محصولاتشان سرزنش می‌کرد و پس از مدت‌ها از ابعاد ۴ اینچی سری آیفون شدیدا فاصله گرفت و این محصولات را با ابعاد ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی روانه‌ی بازار کرد. اکنون ظاهرا این شرکت قصد دارد در مدلی ارزان قیمت مجدد به دوران ۴ اینچی‌ها بازگردد. در ادامه با ما باشید.

همانگونه که احتمالا اطلاع دارید، این شرکت ۲ سال قبل، از آیفون ۵c با قیمت پایین‌تر از پرچمدارهای خود رونمایی کرد و پس از استقبال نه چندان چشمگیر از این محصول و تصور فراموش شدن سری C خانواده‌ی آیفون، ظاهرا این بار تیم تحت رهبری تیم کوک قصد دارد به سری C جان تازه‌ای ببخشد و به کمک آیفون ۶C با ابعاد ۴ اینچی که برای دوستداران این شرکت سایزی نوستالوژیک به حساب می‌آید، به میدان نبرد بازگردد.

اکنون پیرامون مدل جدید این شرکت گزارش‌های ضد و نقیضی به گوش می‌رسد و درحالیکه برخی بر روی عرضه‌ی چنین محصولی تاکید دارند، شماری دیگر آن را تکذیب می‌کنند و بر این باورند که اپل از سیاست‌های خود عقب نشینی نخواهد کرد. Timothy Arcuri کارشناس موسسه Cowen and Company بر این باور است که اپل بزودی از مدل آیفون ۶C خود با صفحه‌نمایشی ۴ اینچی رونمایی خواهد کرد.

همانگونه که آیفون ۵c با بدنه‌ای پلاستیکی و قیمتی ارزان‌تر از آیفون ۵S روانه‌ی بازار شد، انتظار می‌رود که آیفون ۶C نیز مانند مدل قبلی با بدنه‌ای پلاستیکی و ابعادی ۴ اینچی معرفی گردد و به نوعی مدل ارزان قیمت آیفون ۶ لقب گیرد. با وجود اینکه هنوز اپل در این رابطه واکنشی نشان نداده، اما انتظار می‌رود که با توجه به ساختار مدل جدید، شاهد قیمتی رقابتی و پایین برای آن باشیم تا کاربرانی که مشتاق به خریداری یک آیفون هستند و به دلیل قیمت بالا از دستیابی به آن محروم مانده‌اند، بتوانند از اکوسیستم دوست داشتنی اپل بهره‌مند گردند.

دلیل Arcuri برای اثبات ادعای خود آن است که اپل بخوبی از فروش خارق‌العاده‌ی آیفون ۶ آگاه است و این اسمارت‌فون توانست که تمامی رکوردهای قبلی یک اسمارت‌فون از جمله آیفون‌های قبلی این شرکت را جابجا کند و اکنون آنها بر این باورند که دلیلی وجود ندارد که از محبوبیت فوق‌العاده‌ی آیفون۶ استفاده نکنند و مدل ارزان قیمت‌تر آن را روانه‌ی بازار نکنند که مسلما با چنین اتفاقی، شاهد فروش چشمگیر مدل ارزان قیمت نیز خواهیم بود.

به نظر شما این روزها که دسترسی به فضای مجازی و وبگردی تبدیل به یکی از مهمترین کاربردهای یک اسمارت‌فون شده است، صفحه‌نمایشی ۴ اینچی می‌تواند جوابگوی نیازهای کاربر باشد؟ به نظر شما مخالفان سرسخت صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی آیفون۶ همچنان بر نظر خود پافشاری می‌کنند یا نظرشان عوض شده و چندان رغبتی به بازگشت به دوران ۴ اینچی‌ها ندارند؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/07/4-inch-iphone-6c-scrapped/?utm_source=mainrss” background=”#0fc5b7″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

فک نمیکنم دیگه از مدل c تولید کنه. اون ۵c هم یه اشتباه بود برا اپل. بعدشم همچنین ارزون هم نیست.
۹۰% علت فروش بالای آیفون ۶ برمیگرده به بزرگتر شدن صفحه نمایش. اگه هم تولید کنه یه شکست هست براش

احمد

اپل هم جدیدا قاطی کرده نمیدونه داره چیکار میکنه

پارسا

اپل اگه فروش گوشیش زیاده به خاطر سیستم عامل انحصاریشه وگرنه از لحاظ سخت افزاری از خیلی از میانرده های شرکتای دیگه هم پایینتره.میتونه امیدوار باشه که این گوشی هم به خاطر سیستم عاملش فروش بره چون خیلی ها توان پرداخت پول ایفون ۶ راندارن ولی به خاطر سیستم عامل حاضرن به کیفیت پایینتر و صفحه نمایش تن بدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...