حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابزار رایگان آنتی باج افزار کسپرسکی برای سازمان ها

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه و امنیت

روابط عمومی شرکت( ایدکو توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران؛باج افزارهای کریپتولاکر باج افزاری هایی هستند که دسترسی شما را به مهمترین فایل های خود مسدود  می کنند و درخواست باج برای آزاد کردن دسترسی شما به فایل هایتان می کنند. به تازگی هم مشکل باج خواهی به یک مسئله اضطراری تبدیل شده است. به همین دلیل لابراتوار کسپرسکی توجه خاصی به رمزگشاها دارد و کارشناسان ما برای توسعه ابزارهای ویژه به منظور مقابله با این تهدیدات در تلاش هستند. این گونه باج خواهی ها خطرات زیادی به خصوص برای  کمپانی ها به همراه دارد که البته به ندرت می توان دفاع های مختلف را در برابر تهدیدات سایبری پیاده ساخت. طبق بررسی های IT Security Risks 2016، در سال گذشته بیش از ۴۲% از شرکت های کوچک و متوسط مورد حمله ی باج افزار ها قرار گرفتند. یک سوم از این کمپانی ها مجبور به پرداخت باج شدند و حدود ۱۸% از آن ها حتی پس از پرداخت باج هم موفق به بازگردانی اطلاعات و فایل های خود نشدند. در همان زمان، با توجه به شبکه امنیت کسپرسکی، تعداد کاربران شرکت های بزرگ که مورد حمله ی کریپتوها قرار گرفته بودند حدود ۶ برابر افزایش یافت. از ۲۷۰۰۰ کمپانی مورد حمله در سال  ۲۰۱۴-۲۰۱۵ به ۱۵۸,۶۰۰  در سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶ افزایش یافت.

تا بحال باج افزار محبوبیت زیادی را در میان مجرمان سایبری بدست آورده است زیرا که این نوع تروجان به طور قابل توجهی موثر است و حتی آلوده کردن یک کامپیوتر در شرکت های بزرگ می تواند سود قابل توجهی را برای مجرمان به ارمغان بیاورد. مشکلی که برای قربانیان به وجود می آید این است که ممکن است پس از پاکسازی کامپیوتر آلوده همچنان با فایل های رمزگذاری شده مواجه شوند و نتوانند آن ها را بازیابی کنند. علاوه بر این، بسیاری از راهکارهای امنیتی در برابر حملات نسخه های جدید باج افزارها ناتوان هستند.

راهکارهای امنیتی ما به طور موثری تروجان های رمزگذار را قبل از اینکه هرکدام از آن ها به سیستم شما آسیب بزند، خنثی می کند. با این حال، پس از اینکه ما مطمئن شدیم مصرف کنندگان ما به طور کامل محافظت می شوند، تصمیمی جدیدترگرفتیم: ما یک آنتی باج افزار که ابزار رایگان کسپرسکی است را برای کسب و کار منتشر ساختیم که می تواند از کاربران راهکارهای امنیتی دیگر به غیر از کسپرسکی هم محافظت کند. این ابزار نسبت به انواع مختلف باج افزارها واکنش نشان داده و آن ها را تشخیص می دهد و با دیگر راهکارهای امنیتی دیگر به مشکل بر نمیخورد. به طوری که اگر شما بر روی یک کامپیوتر آنتی ویروسی دیگر نصب کنید، اپلیکیشن ها با این ابزار تداخلی نخواهند داشت.

ابزار ضد باج افزار کسپرسکی برای استفاده ی کسب و کار، به طوری عمل می کند که قادر است  به صورت موازی با دیگر نرم افزارهای آنتی ویروس کار کند. این ابزار با استفاده از دو اجزای مورد نیاز، تروجان ها را به سرعت تشخیص داده: توزیع شبکه ی امنیت کسپرسکی و سیستم نظارت این دو اجزا می باشند که بر فعالیت برنامه های کاربردی نظارت دارند.

شبکه ی امنیت کسپرسکی به سرعت اعتبار فایل ها و URL ها را از طریق سیستم ابری چک می کند و سیستم نظارت رفتار برنامه ها را کنترل کرده و حفاظت پیشگیرانه ای در برابر نسخه های تروجان های ناشناخته فراهم می کند. اما مهمتر از آن، ابزار ما می تواند فایل هایی که توسط برنامه های مشکوک باز شده اند را بک آپ گیری کند. البته این در صورتی امکان پذیر است که اقدامات انجام شده توسط برنامه های مخرب اثبات شده باشد.

شما احتمالا تا الان باید متوجه این قضیه شده باشید که این ابزار نمی تواند جایگزین محصولات کامل همانند Kaspersky Endpoint Security for Business و Kaspersky Small Office Security باشد. اما با این حال، این ابزار می تواند همانند یک لایه امنیتی اضافی همراه با راهکار های دیگر امنیتی به سیستم های شما خدمت کند و به تقویت دفاع زیرساخت های کمپانی ها کمک بسزایی کند. برای دانلود این ابزار اینجا کلیک کنید.

منبع: کسپرسکی آنلاین

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....