حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آی‌پرو پرو ۱۰٫۵ اینچی در سال ۲۰۱۷ و آی‌پد OLED شرکت اپل در ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

تبلت‌های آی‌پد در سه مدل با اندازه صفحه‌نمایش مختلف برای خرید در دسترس کاربران قرار دارد؛ آی‌پد مینی با اندازه صفحه‌نمایش ۷٫۹ اینچی، آی‌پرو ۹٫۷ اینچی و آی‌پد پرو ۱۲٫۹ اینچی. با این‌حال، گزارشات تازه منتشرشده نشان می‌دهد که شرکت اپل، مدل‌های بیشتری را به بازار عرضه می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

به گفته‌ی تحلیل‌گر معروف، مینگ چی کو، شرکت اپل در سال ۲۰۱۷، یک آی‌پد ۱۰٫۵ اینچی به بازار عرضه می‌کند. این محصول، به‌عنوان یک مدل جدید از سری “پرو” آی‌پدهای شرکت اپل، ارائه می‌شود و هم‌چنین، در بین آی‌پد پرو ۹٫۷ اینچی و آی‌پد پرو ۱۲٫۹ اینچی از نظر برچسب قیمتی و مشخصات‌فنی، قرار می‌گیرد. هم‌چنین، شایعاتی مبنی بر عرضه مدل جدید آی‌پد پرو ۱۲٫۹ اینچی و نسخه ارزان‌قیمت آی‌پد ۹٫۸ اینچی، وجود دارد.

هم‌چنین، گفته می‌شود که شرکت اپل در سال ۲۰۱۸، آی‌پد جدیدی را با صفحه‌نمایش OLED به بازار عرضه می‌کند. در حال‌‎حاضر، صفحه‌نمایش‌های OLED، تنها بر روی ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ به کار گرفته شده است اما گزارشات مختلف، نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۷، شرکت اپل از صفحه‌نمایش OLED در گوشی‌های هوشمند آی‌فون ۷s استفاده خواهد کرد (البته در صورتی‌که آی‌‎فون ۲۰۱۶ با نام آی‌فون ۷ ارائه شود). علاوه‌براین، شایعاتی مبنی بر استفاده از صفحه‌نمایش OLED در مدل ۲۰۱۶ مک‌‎بوک پرو شرکت اپل وجود دارد و بنابراین، عرضه یک تبلت با صفحه‌نمایش OLED، چندان غیرممکن نخواهد بود.

در کنار این موارد، اشاره شده است که آی‌پد کاملاً متفاوت شرکت اپل در سال ۲۰۱۸ با طراحی جدید، به بازار عرضه می‌شود.

مینگ چی کو درباره پیش‌بینی فروش تبلت‌های آی‌پد شرکت اپل در سال جاری میلادی، تجدیدنظر کرده است؛ وی، پیش‌تر مدعی شده بود که شرکت اپل در سال ۲۰۱۶، نزدیک به ۴۵ تا ۵۰ میلیون واحد، تبلت عرضه می‌کند اما به‌تازگی و با توجه به عرضه تعداد محدودی تبلت آی‌پد جدید تا پایان سال جاری میلادی، پیش‌بینی خود را به ۳۵ تا ۴۰ میلیون واحد کاهش داده است.

یکی از محصولات جدیدی که اپل در سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد، به احتمال زیاد، تبلت آی‌پد مینی ۵ است. برطبق شایعات اخیر، آی‌پد ۵ مینی توسط تراشه A9 شرکت اپل قدرت می‌گیرد. بنابر دلایلی، شرکت اپل تصمیم گرفته تا این تبلت را به یک باتری با ظرفیت کم‌تر در مقایسه با باتری ۵۱۲۴ میلی‌آمپر بر ساعت تبلت آی‌پد ۴ مینی مجهز نماید. تراشه A9 شرکت اپل به این محصول قدرت می‌دهد و براساس گزارش، این تبلت تنها ۵ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. علاوه‌براین، پیش‌بینی می‌شود که برخی از ویژگی‌های آی‌فون ۶ شرکت اپل به تبلت آی‌پد مینی ۵ راه یافته است و از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه‌نمایش با لمس سه‌بعدی (فورس‌تاچ) اشاره کرد.

باید توجه داشته باشید که در حال‌حاضر، صحت هیچ‌کدام از شایعات، فاش نشده است؛ بنابراین، بهتر است چندان توجهی به آن‌‌ها تا اعلام‌رسمی شرکت اپل، نداشته باشید.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/10-5-inch-ipad-pro-arriving-in-2017-oled-ipad-in-2018-rumor/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kangar_zehtab

اینجوری که خیلی شلوغ میشه بنظرم یا باید همون کاری که مایکروسافت با سرفیس کرد رو بکنه یا حداقل ای او اس رو برای ایپد پیشرفته تر کنه که مردم فکر نکنن ایپد فقط یه ایفون بزرگ شده هست

Omid

باهاتون تا حدودی موافقم ولی بعیده اپل همچین کاری کنه فرض کن امد مک رو برای ایپد گذاشت و بهینه کرد اون وقت فروش مک بوک و مک بوک ایر لطمه میخوره ولی بنظرم اگه بیاد ای او اس رو یذره پیشرفته تر کنه و برای ایپد هم ساپورت فلش و یو اس بی و… بزاره بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی