حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس در ۵ رنگ متفاوت، عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

بازار شایعات درباره آی‌فون آینده اپل، داغ است و به‌تازگی، شعبه تایوان اپراتور چینی یونی‌کام، تصویری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد یکی از آی‌فون‌های جدید شرکت اپل (احتمالاً مدل رده‌بالای آی‌فون ۷) با یک رنگ تازه و دوربین اصلی دوگانه به بازار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

china-unicom-iphone-7-4-color-and-dual-camera-768x768

تصویر تازه منتشر شده، قطعاً به آی‌فون ۷ پلاس (پرو) اشاره می‌کند و البته، رنگ جدید آی‌فون رده‌بالای آینده شرکت اپل هنوز مشخص نشده است. شایعات فاش‌شده، مدعی هستند که این رنگ، مشکی مات خواهد بود؛ هم‌چنین، تصویر نشان می‌دهد که آی‌فون ۷ پلاس در چهار رنگ خاکستری، آبی، طلایی و رز طلایی به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین در حال‌حاضر، تقریباً می‌توان اطمینان داشت که آی‌فون‌ ۷ شرکت اپل در رنگ‌های دیگری ارائه نمی‌شود.

علاوه‌بر تصویر منتشرشده توسط شعبه تایوان اپراتور چینی یونی‌کام، تصویر دیگری فاش شده است که آی‌فون ۷ را در رنگ‌‎هایی رز طلایی، نقره‌‍ای، خاکستری و آبی تیره نشان می‌دهد. این تصاویر، به‌نوعی شایعه عرضه “آی‌فون ۷ را در پنچ رنگ” تایید می‌کند.

iPhone-7-5-coloursدر حال‌حاضر، نمی‌توان اطمینان داشت که شرکت اپل، مدل رده‌بالای آی‌فون ۷ را با پسوند “پرو” عرضه می‌کند یا همانند مدل‌های قبل، تصمیم دارد تا آن‌ها را “پلاس” نام‌گذاری نماید. با این‌حال، یک شایعه، نشان می‌دهد که شرکت اپل در نهایت از نام “آی‌فون ۷ پرو” برای مدل بزرگ‌تر آی‌فون‌های جدید خود استفاده خواهد کرد.

شایعه مربوط به نام‌گذاری آی‌فون‌های جدید اپل، در حالی منتشر شده است که پیش‌تر در ترنجی خواندید، آی‌فون ۷ در سه مدل استاندارد، پلاس و پرو به بازار عرضه می‌شود. علاوه‌براین، یک وب‌سایت مدعی شده بود که شرکت اپل، جعبه‌هایی را با نام “آی‌فون ۶SE” تولید می‌کند و شرکت اپل به دلیل عدم تغییر چندان طراحی آی‌فون‌های جدید خود، آن‌ها را با نام “آی‌فون ۷” ارائه نمی‌دهد.

آی‌فون‌‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل بنابر شایعات پیشین منتشرشده، با ضخامت کم‌تر در مقایسه با پرچم‌داران فعلی این شرکت عرضه خواهند شد. هم‌چنین، گفته شده که جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در آی‌فون‌های جدید این شرکت به دلیل کاهش ضخامت، حذف شده است و EarPod های جدید آی‌فون از پورت لایتینگ برای اتصال به پرچم‌داران جدید اپل، استفاده خواهند کرد. پیش‌تر در ترنجی، تصاویری از EarPod های جدید آی‌فون اپل بدون فیش ۳٫۵ میلی‌متری صدا منتشر شد. علاوه‌بر حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، جای‌‎گیری نوارهای پلاستیکی آنتن در پشت محصولات جدید اپل، تغییراتی داشته است.

انتظار می‌رود مدل پایه آی‌فون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی به قیمت ۵۲۸۸ یوآن (۷۹۷ دلار) و مدل پایه آی‌فون ۷ پرو با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی به قیمت ۶۰۸۸ یوآن (۹۱۷ یوآن) به بازار عرضه خواهد شد. هر دو مدل از قابلیت‌های بیشتری برای ضدآب بودن در مقایسه با آی‌فون ۶s بهره می‌برند اما برای دریافت تاییدیه IP68، به اندازه کافی مقاوم نیستند.

همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در ماه سپتامبر به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد و چند روز بعد برای خرید، در دسترس قرار خواهند گرفت. نظر شما درباره رنگ‌های جدید آی‌فون‌های اپل، چیست؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/02/iphone-pro-will-come-five-colours/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kamix 1353

بلو جااان یادت رفته رز گلد چه فروشی بین هم وطنهای غیوررررر داشت؟یارو با یک کیلو سبیل با افتخار رنگ رز گلد میخرید :whistle:
بالاخره یه جوری به بقیه باید میگفتن ۶ اس خریدن :yahoo:
اون اس کوچولو که پشت زده جواب خودنمایی عزیزان رو نمیداد

Blue Tech

من موندم اگه جدا آیفون نیاد تو ایران بعضی ها چه شکست های شخصیتی و عشقی و روحیی بخورن بعضیها
بالاخره بعضی ها کله دسیپلینشون تو اجتماعات به اون آرمه سیب گاز زده بسته بود
بعضی ها کل جذابیتشون تو فضای مجازی به اون عکسی بود که تو آینه با اون سیب گاز زده میگرفتن

Gooooogle

WoooooWo. چه نواوری :

من خودم طرفدار برند اپل ولی تغیر رنگم شد فناوری 🙁 🙁

amin697

کی کفته تغییر رنگ فناوری هست ؟

رنگ جدید تنوع هست نه فناوری ………..

در ضمن تغییر اساسی ایفون بعدی روی تراشه قدرت دستگاه هست …. و دوربین با کلی تغییرات و لمس تاچ

آره اینا مهمترین هستن باید صبر کرد و دید :whistle: :heart:

Blue Tech

وای چه تغییرات عظیمی
چقدر نو آوری
“در ضمن تغییر اساسی ایفون بعدی روی تراشه قدرت دستگاه هست …. و دوربین با کلی تغییرات و لمس تاچ

آره اینا مهمترین هستن باید صبر کرد و دید”
اینجوری که حساب کنی نوت ۷ باید با آیفون ۴ نسل بعد حساب شه

amin697

دقیقا مثله این دیگه
من جای تو بودم با معرفی نوت ۷ تا یکسال اینجا پیدام نمیشد جدا
https://mag.digikala.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-article/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-7-%D8%A8%D8%A7-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-s7/

مقایسه اس ۷ با نوت همه چی یکی :yes: :yes: :yes: :whistle: :whistle: :whistle:
کپی برابر اصل
بدجور ضایع شدید

Nokia.king

خخخخ تو‌پست نوت هفت به اون ایراد میگیری بعد اینجا تغیرش با نسل قبل ففط یه خط آنتن با تغییر رنگ ?? خدایی موندم که این ترول هایی مثل تو‌‌چجوری به دنیا نگاه میکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی