حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد‌های جدید اپل در سال ۲۰۱۷؛ چشم به راه با تراشه A10X ..!

KGI بر اساس یادداشتی، انتظارات خود را از آیپدهای نسل آینده شرکت اپل اعلام کرد؛ همچنین در پی این یادداشت اعلام کرد شرکت اپل در سال ۲۰۱۷، سه مدل جدید از آیپد‌های خود را در سه اندازه متفاوت (صفحه نمایش) رونمایی خواهد کرد.

اولین مدل از نسل جدید آیپد‌های قابل ارائه در سال ۲۰۱۷، آیپد پرو می باشد که دارای صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی خواهد بود. نمونه دوم از این آیپد‌ها، به احتمال خیلی زیاد دارای صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی خواهد بود که ممکن است جایگزین آیپد ایر ۲ شود. در حال حاضر گفته می شود آیپد ایر ۹٫۷ اینچی موجود در بازار با یک مدل بدون ناهنجاری ۱۰ – ۱۰٫۵ اینچی جایگزین خواهد شد؛ این در حالی است که مدل جدید و بدون ناهنجاری ۱۲٫۹ اینچی دارای تراشه A10X خواهد بود و مدل ۹٫۷ اینچی به دلیل استفاده از تراشه A9 ارزان تر از سایر مدل‌ها می باشد.

در ادامه به این موضوع اشاره‌ای نیز داشت، که شرکت اپل با کاهش تقاضا در ارائه محصولات آیپد ۲۰۱۷ خود روبرو خواهد شد؛ از سوی دیگر، این شرکت به دلیل سرعت پایین در روند معرفی مدل‌های ۱۰٫۱ – ۱۰٫۵ اینچی جدید خود، سعی در بدست آوردن عامل مهمی در چشم انداز مثبت برای تقاضا این محصول دارد. در ادامه پیش بینی، به این نکته اشاره ای نیز دارد که محموله‌های اپل در سال ۲۰۱۷ دارای ۱۰ درصد کاهش (۳۵ الی ۳۷ میلیون واحد) خواهد بود که به نسبت کاهش ۲۰ درصدی محصولات این شرکت در سال ۲۰۱۶، دارای کاهش چشم گیری خواهد بود.

از سوی دیگر در این گزارش اعلام شده است که شرکت اپل در حال راه اندازی یک مدل جدید از آیپد می باشد که رونمایی از آن، برای رویداد ماه مارس این شرکت برنامه ریزی شده است؛ هرچند که این راه اندازی ممکن است به دلیل مواجه شدن با بخش TSMC جعل تراشه مورد استفاده در آن‌ها، کمی با تاخیر مواجه شود. این رونمایی خیلی جالب تر خواهد شد اگر شرکت اپل موارد استفاده از تراشه A10X را بسیار گسترده تر کند و موجب حیرت همگان شود تا اینکه فقط قصد استفاده از این تراشه برای سرعت پردازش دستگاه و صفحه نمایش بزرگ تر آن را داشته باشد.

همچنین شرکت اپل طی گزارشی اعلام کرد که برنامه ریزی جهت ارتقا نسخه بزرگ تر آیپد‌های خود را در سال ۲۰۱۸ در دستور کار دارد و در طی این اقدام قصد دارد از صفحه نمایش OLED در محصولات خود بهره گیرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iphonehacks.com/2017/01/apple-release-three-new-ipads-2017.html”]iphonehacks[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی