حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپاد تاچ نسل ششم نیز کالبد شکافی شد

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

چند روز پیش اپل از نسل جدید پخش کننده موسیقی خود موسوم به آیپاد تاچ در سکوت خبری با ویژگی های جدیدی رونمایی کرد و امروز نیز این دستگاه به دست تیم iFixit رسید. گروهی که شاید آن هارا بتوان جراح دستگاه های الکترونیکی دانست. در ادامه برای کالبد شکافی این آیدیوایس ارزان قیمت ترنجی را دنبال کنید.

آیپاد تاچ اپل چند روز پیش یک آپدیت جزئی سخت افزاری دریافت کرد که شامل یک چیپست A۸ ساخت اپل به همراه نمایشگر ۴ اینچی با رزولیشن ۱۳۳۶ در ۶۴۰ عرضه شده است که هم اکنون از طریق اپل استور ها در سراسر دنیا قابل خریداری است.

 22-2  این دستگاه هوشمند دارای دوربینی با سنسور ۸ مگاپیکسلی با نام iSight است که همانند لنزی است که در آیفون ۶ و آیپد ایر ۲ به کار گرفته شده است.آیپاد تاچ نسل ۶ دارای سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگبایتی است که به ترتیب دارای قیمت ۱۹۹، ۲۹۹ و در نهایت ۳۹۹ دلاری است.

3-2

این دستگاه از نظر خوش تعمیر بودن و راحتی برای تعمیر کاران از سوی تیم iFixit، نمره ۴ از ۱۰ را دریافت نموده است که خب رتبه خوب و قابل قبولی نیست.آن ها دلیل این نمره پایین را نیز اعلام کرده اند. طبق گفته iFixit آیپاد تاچ نسل ششم به دلیل دارا بودن اجزا زیاد و همچین وجود کم پیچ ها در داخل و خارج، تعمیر پذیری را مشکل و سخت کرده است و زمان بیشتری می‌برد.

12

نظر شما چیست؟ معایت و مزایای این دستگاه عیان است؛ آیا شما برنامه ای برای خرید این دستگاه کوچک دوست داشتنی دارید؟

[su_button url=”https://www.ifixit.com”]ifixit[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد

اخه چه کاری انجام میده که گوشی انجام نمیده ؟؟؟ واقعا برام سواله چه ویژگی خاصی داره ..؟؟؟ اصن کی حاضره همزمان این و یه گوشی دیگه توی جیبش باشه و از این استفاده کنه نه از گوشیش که رزولوشن بالاتر و پردازنده قویتر داره و مهمتر از همه سیمکارت میخوره …. من که توی فلسفه تولید این موندم اگه قیمت کمتری هم داشت برای کودکان خوب بود که متاسفانه قیمت بالایی هم داره

HALA MADRID

واقعا برای من سواله که اون قسمت مشکی پشت گوشی برای چی هست ؟

arabian men

اسپیکره

Mr pixel

آره اسپیکرشه

Mr pixel

آره اسپیکرشه :yes:

Salar

آنتن وای فای زیرشه.

arabian men

ب نام الله
ب هیچ دردی هم نمیخوره
وسلام

iman

حداقل چارتا فرمت hi res و flac پلی میکرد یه چیزی! چارتا پردازش گر صدا داشت یه چیزی! هیچی نداره این دیوایس اخه! به چه درد میخوره

mehrdadi

توش لاکپشت هم بوده؟

ایمان

ضد ابو ضد ضربه هم نیست
نمیدونم والا حتما واسه اونایی ک اسمارتفون نذارن و نمیخان تواید کرده لابد دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....