حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ باریکترین آیفون تولید شده توسط اپل خواهد بود، ضخامت ۶ تا ۶٫۵ میلیمتر!

نوشته

8 سال قبل | 15 دیدگاه | ترنجی

هنوز دو روز تا زمان رونمایی از مدل‌های آیفون ۶S و ۶S پلاس باقی مانده و شایعات پیرامون مدل بعد از آن یعنی آیفون ۷ آغاز شده است و نشان از آن دارد که محصول نسل بعدی اپل تا چه حد در کانون توجهات قرار گرفته است. تحلیلگیر KGI که معمولا گزارش‌ها و پیشبینی‌هایش از محصولات بعدی اپل درست از آب آمده و سابقه‌ی خوبی در این زمینه دارد اعلام کرده که آیفون ۷ باریک‌ترین اسمارت‌فون تولید شده توسط اپل تا زمان خود خواهد بود. در ادامه با ما باشید.

همانگونه که انتظار داریم در این گزارش اعلام شده که اپل در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی از مدل‌های جدید آیفون تحت عنوان آیفون ۷ رونمایی کند و این تحلیلگر می‌گوید که آن محصول کم ضخامت‌ترین آیفونی خواهد بود اپل تاکنون ساخته و می‌تواند دوستداران خود را بیش از هر زمان دیگری به وجد آورد.

بنابه اسناد و مدارکی که اپل اینسایدر از لابلای اسناد منتشر شده توسط Ming-Chi Kuo بدست آورده، اپل از طراحان خود درخواست کرده که ضخامت آیفون جدید در بین ۶ تا ۶٫۵ میلیمتر باشد و حتی در بدبینانه‌ترین حالت یعنی ۶٫۵ میلیمتر نیز از ۶٫۹ میلیمتر آیفون ۶ کنونی ضخامت کمتر خواهد بود و این خود نشان از تلاش‌های این شرکت در جهت هرچه بیشتر سبک و خوش دست کردن اسمارت‌فون محبوب خود است که رکورد فروش میزان محبوبیت یک آیفون فقط توسط یک آیفون می‌تواند شکسته شود!

در آیفون ۶S که روز چهارشنبه معرفی خواهد شد، انتظار می‌رود که ضخامت این گوشی از ۶٫۹ کنونی به ۷٫۱ میلیمتر افزایش جزیی را شاهد باشیم که در بدنه‌ی آن از آلومینیوم قدرتمند ۷۰۰۰ استفاده شده تا با خیالی راحت آن را در جیبمان بگذاریم! همچنین استفاده از فناوری فورس‌تاچ در صفحه‌نمایش آن نیز از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی آیفون جدید است که می‌تواند جذابیت‌های خاصی را با خود به همراه داشته باشد.

در حاضر حاضر فورس تاچ در ساعت هوشمند اپل مورد استفاده قرار گرفته و به کاربر این اجازه را می‌دهد که در ۳ سطح مختلف میزان فشار و لمس انگشتان خود را بر روی صفحه‌نمایش کنترل کند و از امکانات نرم‌افزاری زیبای ios9 لذت ببرد. بنابه گفته‌ی KGI، اپل در آیفون ۷ نیز از فناوری مشابهی که در ۶S استفاده خواهد کرد، بهره می‌گیرد و زیاد در این بخش شاهد تغییرات چشمگیری نخواهیم بود.

شما از آیفون ۷ چه انتظاراتی دارید؟ آیا آیفون‌های کنونی نسل ۶ آنقدر ضخیم هستند که اپل برای کاهش ضخامت چشمگیر آن به تکاپو افتاده است؟ نظرات خود را در رابطه با عدد ۷ محبوب اپل با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Famous-analyst-expects-the-iPhone-7-to-be-Apples-thinnest-smartphone-ever_id73461″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عشق ایرانی

ضخامت ۶ راحتی خم میشه!! :scratch:

mohammadx8

باتری داغون
مقاومت داغون
بهتره اسم رکوردشو اینطور بگیم :
بزگترین لنز بیرون زده آیفون

✰ BARDIYA ✰

اخه چرا اینقدر باریک میکنن یکم به فکر باتری باشن!!
خدایی باریک بودن هم حدی داره بیشتر از یک مقدار باریک باشه ارگونومی گوشی هم از بین میره مقاومتش در برابر ضربه هم کم میشه!! نمیدونم این شرکت ها بجای رقابت بر سر نازک کردن چرا بخاطر عمر باتری باهم رقابت نمیکنن!! :unsure:
اینطور که این شرکت های گوشی سازی پیش میرن تا چند سال دیگه میشه با گوشی میوه پوست کند!! :wacko: :wacko:

امیر

هرچی نازکتر شیکتر و سبکتر.شما ضربه پذیدی گوشی ۱۵۰ گرمی رو با گوشی ۱۲۰ گرمی در نظر بگیر!این عمل از عهده هر شرکتی بر نمیاد مگر اپل. تو مک بوک ها و محصولات دیگه هم شاهدش هستیم که واقعا ظریفه و زیبایی رو به حد اعلا خودش رسونده.
باطری به نظر من الانم مشکل نداره ظرفیت یکم بیشتر بهتر مهم اینه با کمترین ها بهترین هارو ارائه میده و فقط تکنولوژی به بلوغ کامل رسیده رو تحویل مشتریانش میده و خودشو درگیر ارقام و اعداد نمیکنه. :yes:

mas.j

مخصوصا تکنولوژی به بلوغ رسیده نقشه اپل که باعث اخراج چند تن از مدیران ارشد اپل شد…

Ari khan

هنوز ایفون۶اس معرفی بشه….وقت واسه آیفون۷ هست… 😉

Hooman

جالبه ،بعضی از تولیدکنندگان بر اساس همین شایعات اپل محصولات آیندشونو طراحی میکنن ،
اپل شایعاتشم الهام بخشه
بهر حال امیدوارم پس فردا سورپرایز بشم .
خیلی سخت میگذره 🙁

mas.j

بعد از طراحی انقلابی iPhone 4 که واقعا تحسین برانگیز بود دیگه هیچ نوآوری در طراحی محصولات اپل ندیدم. متاسفانه اپل در محدودیت های خودش غرق شده…
هنوز از کلید فیزیکی سایلنت و هوم داره استفاده می کنه فقط به خاطر اینکه یه روز جفتشو برداره و به عنوان یه قابلیت رویایی معرفیش کنه و جیب مشتریارو خالی کنه!
فضای اطلاعاتی و اشتراک گذاری امروز داره به سمت نرم افزارهایی پیش میره که تعامل بهتری با انواع پلتفرم های موجود داشته باشن ، شخصا دوست ندارم گوشی داشته باشم که نتونم یک قطعه موسیقی رو برای کسی ارسال کنم!
دریک جایی مطلبی خوندم خیلی برام جالب بود ، یک گوشی مشابه ایفون ولی با سیستم عامل اندروید رو به عنوان ایفون جدید اپل در اختیار چند نفر گذاشتن و اونا همه ذوق زده شده بودن تا جایی که یکیشون گفته بود قابلیت ریستارت کردن گوشی خیلی فوق العادست چه خوب شد به ایفون اضافه شد!!!
فکر کن ایفون ریستارت هم نمیشه باید خاموشش کنی بعد دوباره مثل پراید روشنش کنی…
در خاتمه باید بگم حتی اگر به عنوان گوشی دوم هم قصد دارین ایفون بخرین پیشنهاد می کنم از گوشی های سری N نوکیا استفاده کنین چون هم فایل منیجر دارن ،هم قابلیت ضبط مکالمه، ارسال فایل ازطریق بلوتوث و هنوزم داره برای واتساپشون اپدیت میاد!!!

S.M

واقعا هم اگه بدون تعصب نگاه کنیم همینجوریه که دوست عزیزمون میگن.
من یه آیپد۲ دارم دیگه واقعا کلافه شدم از دستش.نه میشه راحت از توش آهنگ دانلود کرد نه ویدئو کلی دردسر و برنامه های جانبی لازم داره.نه میتونی راحت فایلتو از کامپیوتر بهش انتقال بدی .آیتیونز و کلی دردسر :wacko: .و بازی ها و برنامه های اپ استور که پولی هستن رو راهی نداری به جز خریدنشون و یا جیلبریک کردن دستگاه برنامه هایی هم وجود دارن مثل۲۵pp که اونم کلی دردسر داره در ضمن خود دستگاه هم فقط ویدئو با فرمت mp4 پخش میکنه.فقط خوبی اپل اینه که بعد از ۵ سال هنوز هم داره ابدیت میده برای محصولات قدیمیش.ولی واقعا ios مثل زندانه الکی اسمشو نذاشتن jailbreak فقط کافیه دو سه روز باهاش کار کنید تا متوجه بشید. 😥

amirhossein11

سلام.اقایs.mشما s6دارین؟
ازش راضی هستی؟
لگ میزنه؟

S.M

سلام.من حدود چهار ماهه که s6 دارم.بدون تعصب میگم واقعا عالیه بهترین گوشی که تا حالا داشتم.هنگ که تا حالا نکرده فقط یه بار سه چهار تا بازی خیلی سنگین باهم تو مولتی تسکینگ باز بودن یه لگ کوچیک زد.ولی فوق العاده روان و خوبه و به سرعت برنامه هارو باز میکنه.مشکل مدیریت رم هم خیلی بزرگش میکنن اتفاقا چند روز پیش یه ابدیت ۲۵۰ مگی اومد و حالا مقدار بیش تری از رم خالیه و برنامه های معمولی حدود هفت هشت تا هم زمان باز میمونن ولی بازی های خیلی سنگین بیش تر از پنج تا نه که اصلا بیش تر از این هم نیازی نیست.کیفیت صفحه نمایش و دوربین هم که دیگه تعریف کردن نمیخواد.با این که من نسخه دو سیم کارتشو دارم ولی تا حالا به اون صورت لگ نزده و تاچ ویز مثل گوشی های قدیمی تر سامسونگ اونقدر سنگین نیست.باتریش هم نمیگم خیلی عالیه ولی قابل قبوله و شارژر سریعش جبرانش کرده
..در ضمن الان ۳۲ گیگ حافظه گوشی پر پره ولی مثل روز اولشه.
امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم باز هم سوالی داشتید در خدمتم :heart: :rose:

amirhossein11

بازی های سنگین لگ میزنه؟

S.M

اصلا نگران لگ زدن نباشید قوی ترین پردازنده رو داره اونوقت لگ بزنه 🙁
من تقریبا تمام بازی های سنگین رو امتحان کردم و کوچکترین لگی ندیدم حتی gta san andreas

Farzad Abdi

ایفون دار ها این محدودیت هارو افتخار میدونن واسه خودشون :yahoo: :yahoo:
مثل این میمونه بگیم سرعت نت کم باشه خوبه صبر آدمو تقویت میکنه خخخخخخخخخخخخخخ

amirhossein11

شما هم برو با هنگ روید حال کن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...