حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۶ اس اپل، پرفروش ترین تلفن هوشمند بازار در آمریکا و بازار جهانی است

نوشته

7 سال قبل | 17 دیدگاه | مطالب ترنجی

درحال حاضر، آیفون ۶ اس پرچمدار اپل است که درطی چند ساعت آینده، تاچ و تخت خود را به آیفون ۷ تقدیم خواهد کرد. آیفون ۶ اس در حقیقت یک نسخه بروزشده از آیفون ۶ است که با نوآوری جدید اپل موسوم به لمس سه بعدی همراه شده است. علاوه این موضوع، عملکرد دستگاه در اکثر جوانب نیز رشد مناسبی داشت و درنهایت به خط تولید این محصولات، یک رنگ جدید نیز اضافه شد. حال براسا گزارش‌های جدید، این تلفن هوشمند به پرفروش ترین محصول در حال حاضر بازار آمریکا و بازار جهانی تبدیل شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

آیفون ۶ اس محصولی است که از فناوری لمس سه بعدی برای اولین بار در یک تلفن هوشمند استفاده کرد؛ این ویژگی در ابتدا به عنوان یک مورد اضافه شناخته می‌شد، اما با معرفی iOS 10، متوجه شدیم که این ویژگی، کلید اصلی اپل برای تغییر بنیادین سیستم عامل خودش است. علاوه بر این ویژگی، اپل در این محصول از یک چیپست قدرتمندتر و حافظه رم بیشتر استفاده کرده که این محصول را همچنان به یکی از سریع‌ترین تلفن‌های هوشمند تبدیل کرده است. اپل در این آیفون برای اولین بار از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۴K استفاده کرده که از نظر بسیاری از منابع، کیفیت واقعا مثال زدنی دارد. حال براساس گزارش Kantar World Pane، آیفون‌ ۶ اس در واقع پر فروش ترین تلفن هوشمند بازار در آمریکا و بازار جهانی است.

در سه ماهه منتهی به ماه جولای سال ۲۰۱۶، آیفون SE به عنوان سومین تلفن هوشمند پرفروش بازار در آمریکا لقب گرفته بود که حدود ۵ درصد از میزان فروش کل تلفن‌های هوشمند را را در اختیار داشت. گلکسی اس ۷ سامسونگ موفق به کسب ۹ درصد بازار شده است و آیفون ۶ اس همچنان با فروش بالای خود، ۱۱ درصد کل بازار آمریکا را در دست دارد.

به نظر می‌رسد که مردم همچنان علاقه شدیدی به خرید آیفون SE دارند که می‌توان دلیل آن را قیمت مناسب در کنار کارایی‌های بالا برشمرد. در حقیقت بیشتر افرادی که به سراغ آیفون SE می‌روند، افراد جوان هستند که نشان می‌دهد سری SE اپل در بین کاربران جوان مجبوبیت خاصی دارد. اگر گلکسی نوت ۷ برای سامسونگ نوعی تراژدی مطرح شود، گلکسی اس ۷ یک موفقیت بزرگ برای سامسونگ در زمینه فروش بوده است و باید سامسونگ را در این زمینه تحسین نمود. اما دیدن آیفون ۶ اس در مقام اول این لیست واقعا برای اپل مزیت خوبی محسوب می‌شود. انتظار داریم که با عرضه آیفون ۷، این محصول کاهش قیمتی پیدا کند، پس اگر به دنبال خرید آیفون ۶ اس هستید و توان خرید مدل جدید را ندارید و از طرفی به صفحه نمایش ۴ اینچ هم علاقه‌ای ندارید، این بازه زمانی می‌تواند فرصت خوبی باشد.

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون ۶ اس چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/the_iphone_6s_is_the_bestselling_smartphone_worldwide-news-20375.php” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

ایفون ۶اس و گالکسی اس ۷ اج بهترینهای بازار هستن

Blue Tech

آقا ترجمه ی این متن وسطتون مشکل داشت هنوزم داره
اولا رسایی جمله منبع رو نداره دوما اونجا نوشته جولای شما نوشتین ژوئن

Blue Tech

خوبه بی سر و صدا درستش کردین

smarter phone

ما که سر در نیاوردیم!!
همین چند وقت پیش بود ترنجی یه مطلب زده بود اس ۷ پرفروش ترین گوشی آمریکا!!
الان میگه ایفون
عججججب!!!

Blue Tech

داداش اولا تاریخ دوتا گزارش فرق میکردن دوما سازمانهایی که آمار میگیرن و میدن فرق دارن :rose:

شاهرخ حسینی

عشق هست گلکسی اس ۷ و اج.آیفون ها هم گفتن نداره.دوستان میدونید نسخه اسنپ گلکسی اس ۷ اج مشکل مدیریت رمش رو حل کرده سامسونگ یانه؟؟؟ببخشید میدونم جاش نیست.

Blue Tech

والا شاهرخ جان من خودم اخباری رو دنبال میکردم شنیده بودم یه یکی دوماه بعد اومدنش اومده ولی با وضعی که تو نوت ۷ اسنپ میبینم نمیدونم چی بگم والا
حالا چی شده احوال نسخه ی اسنپ رو میگری ساکن آمریکایی داداش!؟

شاهرخ حسینی

ممنونم بابت جواب ارباب :rose: ،نه گفتم اگه باشه نسخه اسنپ بگیرم یعنی توایران پیدانمیشه؟؟؟واسه من پردازش گرافیکی خیلی مهمه واسه اون دنبال نسخه اسنپ هستم.

Nokia.king

دوست عزیز نسخه اگزینوس‌هیچ مشکلی از لحاظ پردازش‌گرافیکی نداره . هر بازی با اسنپ با هر فریمی. اجرا کنی اگزینوس‌هم اجرا میکنه اگزینوس‌هم کلا بهینه تره و توی عملکرد کلی هم خیلی سریعتر از اسنپه

شاهرخ حسینی

آقاممنون بله درست میفرمایید توی باتری که چی بگم ۹۸ کجا ۸۷ کجا.اگزینوس فقط توی اجرای بازی GTA SA مشکل پرش تصویر داره وگرنه توی بقیه بازی ها عرق به پیشونیش نمیاد. :good:

Blue Tech

iPhone 7 زمانی اوج میگیره که چیزه خاصی داشته باشه داداش
فعلا که نداره
اونجوری بود با اومدن ۶s باید همینطور که می فرمایی میشد ولی دیدی که نشد

Apple Pro

هیچی نداشته باشه هم حداقل مثل بنجل نوت ۷ نمیترکه و شما نگران هیچی نباش یه هفته صبر کن امار فروش که امد اون موقع بیا حرف بزنیم :whistle: :whistle:

Blue Tech

باشه بمون چن ماه از اومدنش بگذره بعد ببین آمارا میگن فروشش از ۶اس بیشتر بوده یا کمتر حالا آیفون ۶ رو‌نمیخواد بگیره
بعدشم اونی که شما میگی بنجل اپل انقدر ازش میترسید که سفارش قطعاتش رو امسال خیلی کم داده بود تازه بعدترکیدنش یکم امیدوار شد و سفارشش رو بیشتر کرد

amoo

الان اون پسره ( نمیخوام اسمشو بیارم) که میگفت سامسونگ تو آمریکا اپلو زد زمین کوووووووو؟ کجاست؟ نکنه نوت ٧ تو صورتش ترکیده مرده؟؟؟

Blue Tech

خوشگلم کسی از خودش آمار در نیاورده
http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/7/13/12171604/galaxy-s7-iphone-6s-plus-sales-data-stats
اینم بر مبنای آمارهای همین موسسه بود حالا تو‌ این ۵۰روز آمارا تغییر کرده نوت ۷ تو صورتش ترکیده!؟

amoo

عشم با شما نیستم، خودش میدونه با کیم

the next big thing

عزیزم مدت زمان بیشتریه آیفون ۶ اس تو بازاره
و این مطلب دارم سهم ارز بازارو میگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs