حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۴ اینچی در راه است! آیفونی متفاوت از آیفون ۶ اس

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

در حالی که همه در مورد آیفون ۷ صحبت می‌کنند بر اساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که اوایل سال آینده یعنی سال ۲۰۱۶ اپل خود را برای معرفی آیفون ۴ اینچی آماده می‌کند اما این دستگاه که گمان به ۴ اینچی بودن آن می‌رود جذابیت‌های خاص خودش دارد که هر چند تفاوت‌هایی با ایفون ۶ اس دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تحلیلگران بر این باورند که اپل هنوز باور به دستگاه ۴ اینچی دارد و خط تولید آن را رها نکرده است. در واقع دستگاهی که احتمال معرفی شدنش امروز بیشتر شده است نسلی پیشرفته از نسخه آیفون ۵ اس می‌باشد. بر اساس خبرهای درز پیدا کرده به نظر می‌آید که این دستگاه به پردازنده A9 مجهز می‌شود.

یکی از تحلیل گران به نام Ming-Chi Kuo اظهارات زیر را پیرامون این دستگاه جدید بیان داشته است:

“ما معتقدیم که اپل این خط تولید را ارتقا می‌بخشد به دلیل آن که اپل آیفون ۵ اس محبوب‌تر از دستگاه آیفون ۵ سی بود انتظار می‌رود که این دستگاه بهبود یافته آیفون ۵ اس باشد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این محصول اپل اوایل سال ۲۰۱۶ با بدنه‌ای از جنس فلز همراه با سیستم عامل iOS 9 یا شاید iOS 10 قدم به بازار بگذارد که از یک چیپ A9 بهره‌مند شده است.”

کیوو بر این باور است که دستگاه ۴ اینچی اپل از تاچ سه بعدی بی بهره است و این مورد بزرگ‌ترین اختلاف این دستگاه با آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس است. همچنین پیش‌بینی می‌شود اپل تا پایان ۲۰۱۶ بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون از این دستگاه را به فروش برساند.


iphone_screen_sizes


[su_button url=”http://www.macrumors.com/2015/11/03/kuo-4-inch-iphone-2016-iphone-7-ram/?utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

به نفع اپل هست این کارو بکنه چون خیلیا هستن که سایز۴اینچ رو دوس دارن .بنظرم اگه مشخصاتش درست باشه گوشی فوق العاده ای بشه طبیعتا با چیپ A9باتریش هم خوب خواهد بود

Rhasta

امکانم داره از oled بخواد استفاده کنه که اگه اینجور بشه بهینگیش تو مصرف باتری عالی تر میشه

Sajjad

تو ۱٫۵ اینچی بزن به فروش میره
اینا میخرن!

bvb

شدیدا با گوشیهای کوچیکتر مخصوصا سایز ۴٫۷ موافقم کار کردن باهاشون یه حسه خاص و جالبی به آدم میده

MJS.00824

آها حالا شد همون اپلی که آرمانگرایی خودشو به مردم تلقین میکرد. فقط کاش مثل سونی سایز صفحه رو ۴٫۶ میکرد و با حاشیه ی کم گوشی رو خوش دست میکرد. ولی درکل با این حرکت اپل خیلی حال کردم. درضمن مهمترین دلیل محبوبیت ۵s ظاهر اونم بود، آدم نگاش میکرد هیپنوتیزم میشد. شاهکاربود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی