حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۴ اینچی ارتقاء یافته به پردازنده‌ی A8 مجهز خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اپل در نظر دارد تا در ماه‌های آینده از آیفون ۴ اینچی جدید خود رونمایی کند. با توجه به شایعه‌ی جدیدی که اخیرا منتشر شده، آیفون ۴ اینچی بعدی به پردازنده‌ی قبلی اپل یعنی A8 مجهز خواهد شد؛ سال پیش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس نیز به این پردازنده مجهز شده بودند. این بدان معناست که دیگر خبری از پردازنده‌ی جدید اپل بر روی آیفون ۴ اینچی نیست. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گفته می‌شود که آیفون ۴ اینچی جدید اپل علاوه بر پردازنده‌ی A8، به ۸۰۲٫۱۱ac W-Fi، بلوتوث ۴٫۱، دوربین FaceTime HD و دوربین عقب با دیافراگم f/2.2 مجهز خواهد شد. آیفون ۴ اینچی فعلی اپل یعنی آیفون ۵ اس، با قیمت ۴۴۹ دلاری به فروش می‌رسد که به پردازنده‌ی A7 و ۸۰۲٫۱۱n Wi-Fi مجهز شده است.

شایعه‌ی امروز با گزارشات اخیر تناقض دارد که گفته بودند آیفون ۴ اینچی اپل به همان پردازنده‌ی A9 مجهز خواهد شد که هم‌اکنون بر روی آیفون ۶ اس قرار دارد. A9، دارای دو گیگابایت رم است که این میزان، دو برابر میزان رم A8 است. Ming-Chi Kuo، تحلیلگر KGI Securities، ماه گذشته گفت که آیفون ۴ اینچی جدید به یک شاسی فلزی مجهز خواهد شد و خبری از بدنه‌ی پلاستیکی مانند آیفون ۵ سی نیست. آیفون ۴ اینچی جدید، درحال حاضر آماده‌ی تولید است و اپل در آینده‌ای نزدیک، آن را عرضه خواهد کرد. Kuo معتقد است که آیفون ۵ اس بهبود یافته، به قابلیت ۳D Touch مجهز نخواهد شد.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/11/17/rumor-apples-upgraded-4-inch-iphone-will-be-powered-by-a8-cpu-not-a9″ background=”#189d5c”]appleinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

فکر کنم بستگی به زمان معرفیش داره
اگه همزمان با ۷ معرفی شه ای۹ هستش
اگه قبلش باشه ای۸

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی