حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ویژگی‌های جدید اپل آیفون ۷ پلاس آشنا شوید

نوشته

7 سال قبل | 32 دیدگاه | مطالب ترنجی

دیشب اپل به‌طور رسمی در مراسمی که در شهر سان فرانسیسکو برگزار کرد، از دو گوشی جدید خود با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد. این دو گوشی به ویژگی‌های جدید و جالبی مجهز شده‌اند. مدل ۵.۵ اینچی آیفون ۷، یعنی آیفون ۷ پلاس، زوم فشرده‌سازی دو برابری به‌همراه زوم دیجیتال شش برابری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ویژگی‌های جدیدی به فبلت جدید اپل اضافه شده‌اند. در ادامه همراه ترنجی باشید تا با ویژگی‌های جدید آیفون ۷ پلاس اپل آشنا شویم.

با اینکه ابعاد دستگاه شبیه به آیفون ۶ اس پلاس است، آیفون ۷ پلاس اکنون در برابر آب مقاوم است و دو بلندگوی استریو، باند‌های آنتن یکپارچه در کناره‌های خود دارد. جالب است بدانید که آیفون‌های جدید در دو رنگ جدید نیز عرضه می‌شوند. علاوه بر این ویژگی‌های جدید، آیفون جدید ۵.۵ اینچی به ویژگی‌های مهم دیگری نیز مجهز شده است.

همه‌ی ویژگی‌های جدید آیفون ۷ پلاس:

 

۱. زوم اپتیکال

آیفون ۷ پلاس، دو برابر زوم اپتیکال، بدون از دست دادن وضوح ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دوربین این گوشی می‌تواند زوم دیجیتال شش برابری را ارائه دهد که دوبرابر نسل قبلی است. با وجود لنز تله‌فوتو در آیفون ۷ پلاس، می‌توانید لحظاتی را که نمی‌توانید به‌اندازه‌ی کافی به آنها نزدیک شوید، ثبت کنید.

optical-zoom


۲. دوربین دوگانه برای عمق میدان

اپل در آیفون ۷ پلاس، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را برای بعضی افکت‌های بوکه خوب و فوکوس عمق میدان کم قرار داده است. با این وجود، آیفون ۷ پلاس یک گوشی بسیار عالی برای عکاسان محسوب می‌شود و در صورتی که در دستان آنها قرار گیرد، می‌توان یک لایه‌ی اضافی از هنرمندی را به عکس‌های خود اضافه کنید.

dual-camera-for-depth-of-field-play


۳. صفحه‌نمایش گسترده رنگ (P3)

اپل در صفحه‌نمایش آیفون ۷ خود از کالیبراسیون صفحه‌نمایش استفاده کرده است که حالتی را ارائه می‌دهد که وسعت رنگ P3 سینمایی را پوشش می‌دهد. این حتی از Adobe RGB که محدوده‌ی رنگ بیشتری در مقایسه با RGB استاندارد دارد، یک قدم فرداتر است. به‌همین دلیل، صفحه‌نمایش می‌تواند رنگ‌های زنده‌تر بیشتری را در مقایسه با چیزی که در حال حاضر وجود دارد، نشان دهد.

wide-color-p3-display


۴. پردازنده‌ی A10 Fusion چهار هسته‌ای

برای اولین بار اپل از چهار هسته‌ی پردازشی در گوشی‌های خود رونمایی کرده است که با معماری big.LITTLE ساخته شده و وعده‌ی محاسبات و بازده نیروی سریع‌تر را می‌دهد. این پردازنده‌ی چهار هسته‌ای، همانند نسل‌های قبلی خود ۶۴ بیتی و فرکانس ۱۸۰۰ مگاهرتزی دارد.

quad-core-a10-fusion-processor


۵. بلندگوهای استریو

با اینکه جک ۳.۵ میلی‌متری استاندارد از آیفون ۷ حذف شده، یک ویژگی مهم به گوشی‌های جدید اپل اضافه شده است. آیفون ۷ پلاس به بلندگوهای استریو در پایین خود مجهز شده است که می‌تواند صدای بسیار خوبی را به کاربر برای پخش موسیقی و غیره ارائه دهد.

stereo-speakers


۶. دوربین فیس‌تایم ۷ مگاپیکسلی رنگ گسترده

دوربین جلو همچنین نسبت به دوربین ۶ اس پلاس ارتقاء یافته است. دوربین فیس‌تایم به وضوح ۷ مگاپیکسلی، پیکسل‌‌های بزرگ‌تر و تولید رنگ گسترده‌ای مجهز شده است. این دوربین همچنین از HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

7-mp-wide-color-facetime-camera


۷. فلش با چهار ال‌ای‌دی و حسگر نور

آیفون ۷ پلاس هنوز هم به دو نوع فلش مجهز شده اما این بار نور توسط چهار چراغ ال‌ای‌دی با ۵۰ درصد میدان روشن‌تر ارائه می‌شود. علاوه بر این، یک حسگر که نور ارائه شده از روشنایی مصنوعی را اندازه‌گیری می‌کند و بر طبق آن، برای تصاویر نور کم واقعی‌تر با استفاده از فلش جبران می‌کند.

quad-led-flash-with-flicker-sensor


۸. دکمه‌ی خانه خازنی با بازخورد لمسی

با دکمه‌های کلیکی خداحافظی کنید؛ دیگر خبری از دکمه‌های خانه کلیکی در آیفون‌ها نیست! اپل از Taptic Engine استفاده کرده است که بازخورد برای صفحه‌نمایش ۳D Touch را با ارائه‌ی تجربه‌ی شبیه موجود در دکمه‌ی خانه فراهم می‌کند: این از نوع خازنی است که دیگر نیازی به فشار دادن نیست. تنها باید برای استفاده، دست خود را بر روی آن بگذارید.

capacitive-home-key-with-haptic-feedback


۹. رنگ‌های مشکی جدید

آیفون ۷ پلاس در رنگ براق جت بلک (Jet Black) نیز عرضه می‌شود که مانند یک پیانو به‌نظر می‌رسد. همچنین رنگ مات نیز با نام عادی Black عرضه خواهد شد.

new-black-colors


۱۰. دو برابر حافظه‌ی داخلی بیشتر برای همه‌ی مدل‌ها

مدل پایه آیفون ۷ پلاس، ۳۲ گیگابایتی خواهد بود و در صورتی که به حافظه‌ی بیشتر نیاز داشته باشید، باید حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی را خریداری کنید که ۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل پایه است. اگر هنوز هم این حافظه برای شما پایین است، باید مدل ۲۵۶ گیگابایتی را خریداری کنید که حافظه‌ی مانند بعضی لپ‌تاپ‌های باریک دارد. البته باید بدانید که رنگ جت بلک (Jet Black) آیفون ۷ و ۷ پلاس تنها در حافظه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

double-the-internal-storage-across-the-line


۱۱. مقاوم در برابر آب با IP67

آیفون ۷ پلاس، در برابر آب مقاوم است و می‌توانید بدون مشکلی در زیر باران از آن استفاده کنید و به تماس‌های خود پاسخ دهید. به گفته‌ی اپل، این دستگاه می‌تواند در عمق نزدیک به یک متری تا ۳۰ دقیقه بدون هیچ مشکلی کار کند. سوگلی‌های جدید اپل، اولین گوشی‌های این شرکت محسوب می‌شوند که در برابر آب مقاوم هستند.

ip67-water-resistance-rating


۱۲. پشتیبانی از باندهای موجود LTE

آیفون ۷ پلاس از ۲۵ باند شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند؛ این بدان معناست که این دستگاه با شبکه‌های ۴G که در جهان وجود دارد، سازگار است و می‌توانید به تماس‌های واتس‌اپ و دیگر برنامه‌های شخص‌ثالث پاسخ دهید. همچنین آیفون ۷ پلاس می‌تواند سرعت دریافت ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه را در LTE-Advanced یا LTE-A ارائه دهد.

support-for-a-record-number-of-lte-bands


نظر شما درباره‌ی ویژگی‌های جدید آیفون ۷ پلاس اپل چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-iPhone-7-Plus-all-the-new-features_id85154″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
32 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ONE نوت هفت البغدادی

سلام اواتار جدیدم قشنگه دوستان

ONE نوت هفت البغدادی

?

Modarz

خو که چه؟ :unsure:

احمد

خیلی گوشی کاملی شده ایراداتی داره که میشد بازم بهتر بشه ولی بازم عالیه

Ari khan

صفحه نمایشش قابلیت true tone داره؟???

احمد

ارمان جان فعلا معلوم نیس هنوز من مقدار رمش رو هم نمیدونم

Ramin 8890 gamer

باتریش چند میلی آمپره ؟

Ari khan

فک کنم رمش ۲ خواهد بود…چون اگه ۳ بود مطمئنن اپل یه جوری اشاره به افزایش رم میکرد

احمد

اون سالی که ارمان جان رم شد ۲ اپل تو مراسمش اشاره نکرد بعدا معلوم شد اگه یادت باشه

pedram_01

همه چیزش عاالی منتطرم بیاد مشکی پلاس ۱۲۸ بگیرم . فقط جای شارژ سریع خالیه . کاش حداقل شارژرش ۲ امپر باشه . یعنی کل معرفی رو انلاین دیدم فقط سر باتری ک رسید گفت دوساعت بیشتر از قلبی 😥

Mustafa Keftanzadeh

گوشی خوبی شده خوشمان آمد 🙂

Google nexus

فقط میتونم بگم این و تو اندرویدی ها نوت ۷ بهرین فبلت موجوده هست

با اینکه فن سامسونگم ولی میگم خاک تو سر سامسونگ که از نوت ۵ پرید به ۷ ولی انچنان تغیری نسبت یه اس ۷ نداشت دوستان سامسونگی میدونم نوت رو باید با نوت مقایسه کردم ولی نوت ۷ انتظاراتو بر اورده نکرد باتری ۴۰۰۰ اگزینوس ۸۹۹۵ و ۶ گیگ رم ( هرچند نیاز نیست ولی بودنش از نبودنش بهتره ) دوربین باید نسبت به اس ۷ پیشرفت میکرد و…. ولی نشد

سونی هم که ماشالاه برا خودش و طرفداراش فقط گوشی میده رم ۳ صفحه فول اچ دی ۳۲ گیگ حافظه معرفی نشدن نسخه فبلت و یه سری نا امیدی ها

ولی اپل قرار بود سال بعد یه گوشی عالی معرفی کنه که امسال هم عالی تر از همیشه بود من از ایفون جدید انتظار زیادی نداشتم چون باتوجه به شایعات قرار بود سال بعد یه چیزعالی معرفی کنه ولی با این حال دمش گرم دوربین سلفی از ۵ به ۷ ارتقاع پیدا کرد پردازندش خیلی سریع تر شده a10 Fusion واقعا عالیه باتریش عالی تر شده مقاوم در برابر اب شده دوربین پشت پیشرفت کرده دکمه هوم لمسی شده اسپیکر استریو و یه عالمه ویژگی جدید این باعث میشه سامسونگ تو اس ۸ به خودش بیاد

ببخشید کامنتم یکم طولانی شد (((:

milad.tech

دوست عزیز درسته آیفون تغییرات زیادی کرده اما واقعا سامسونگ تو نوت۷ چیکار باید میکرد؟
بهترین رم موجود در دنیا – بهترین نمایشگر ۴khdr
بهترین و پرسرعتترین حافظه داخلی- اسکنر عنبیه- افزایش کارایی و حساسیت قلم- ضدآب-گوریلا گلس ۵
۶۴g حافظه مدل پایه و…
فقط خب بد شانسی که آورد باتری ها مشکل داشتن
که مسئولیتشو پذیرفت و پس گرفت
امیدوارم هر چه سریعتر مشکل رفع بشه و به بازار بیاد
شما کافی یه نگاه به تغییرات سونی و ال جی و htc هم بندازی تا متوجه شی واقعا اینقد که سامسونگ سنگ تموم گذاشته از s6 به بعد مردم دیگه ازش چیزای فضایی میخوان :wacko:

redeagle

کجای صفحه نمایش نوت ۷ ۴khdr هست خوبی داداش شیشه زدی ؟؟؟؟؟؟تازه اچ دی ار هم نیست فقط می تونه اچ دی ار بخش کنه که بازم از هیچی بهتره

mtm

redeagle

دیگه باید چند بار گفت تا بی-شعو-رهایی مثل تو بفهمند؟؟!!

پنل HDR وجود نداره! منظور هنون پخش HDR هست.
نوت۷ تمام استاندار های لازم برای پخش HDR رو داره دقیقا مشابه چیزی که در تلویزیون‌های جدید و گران قیمت شاهد هستیم.

milad.tech

باشه بابا نزن ۲k

milad.tech

همونو سو.نی جونت نداره

redeagle

بابا اگه نوت ۷ ۴۰۰۰ میلی امپری می زاشت قدرت انفجارش محدوده ی یک شهر رو در بر می گرفت بهترین فبلت اندرویدی هم به هیچ عنوان نیست برای تو همون نوت بسه همون کیفیت اشغالی هم بسه ببخشید چنان می گی فول اچ دی و رم ۳ انگار اپل کواد اچ دی هست و رم چهار داره دیدی تو با نظر خودت خودتم ضایع می کنی لطفا درباره سو :good: نی نظر نده

Google nexus

milad.tech

دادا من سامسونگ رو با سونی اچ تی سی هواوی چینی ها مقایسه نمیکنم من گلگسی رو فقط با ایفون مقایسه میکنم سامسونگ میتونست ۶ گیگ رم بزاره پردازنده جدید بزاره گوشیو یه ماه دیر تر معرفی میکرد ولی بهترینو معرفی میکرد من انتظار داشتم باتری ۴۰۰۰ بزاره نه این که بعد اس ۷ اج پسرفت کنه تو باتری هرچند الانشم و باتری رو دستش نیست ولی میتونست عالی تر باشه B-) B-) B-)

Google nexus

redeagle
ترول گرامی اول اینکه زیر کامنت من ترول بازی در نیار دوم این که ایفون پیشرفتایه زیادی داشته سوم این که ایفون ۱ گیگ رم هم بستش هست با دو گیگ رم همه گوشی های اندرویدی رو به چالش کشید بعدشم درسته ایفون نسخه پایش حافظه داخلیش ۳۲ هست ولی شما میتونی گوشی رو با حافظه داخلی ۲۵۶ تهیه کنی دیگه هم زیر کامنتای من ترول بازی در نیار که دیگه جوابتم نمیدوم برو با بزرگترت بیا B-) B-) B-)

redeagle

google nexus تو که دیگه ترول نوب ناگرامی هستی جدیدا هر کی از سامسونگ انتقاد می کنه می شه ترول خخخخخ برم با بزرگ ترم بیام بزرگ ترم مامانت می شه با مامانت بیام باتری رو دست نوت ۷ نیست برا همین منفجر میشه و خانه و شهر ها رو اتیش می زنه اگه جوابم رو هم ندی ممنون می شم چون تو بچه ایی باهام حرف بزنی مردم می گن نگاه من با بچه ها حرف می زنم برو با بزرگترت بیا دلبندم :good: :good:

milad.tech

عالیه تکامل خوبی داشته
به غیر ازمورد ۹ و ۱۲ بقیه گزینه ها تک تکشون واقعا پیشرفت عالی داشتن
بعد از ۴s اولین آیفونیه که نظرمو جلب کرد
فقط با نداشتن جک ۳٫۵mm از بیخ و بن مشکل دارم و هیچ رقمه نمیتونم کنار بیام باهاش محل کار و خونه و خونه دوستام که اسپیکر حرفه ای دارن و رابط AUX ضبط ماشین و سینما خانگی و… که جک ۳٫۵ دارن
یعنی من اگه اینو بخرم و یه روز کابل تبدیل همراهم نباشه دیگه هیچی؟ :negative: :wacko:
من نمیتونم کنار بیام.یه دنیا محدودیته برام 🙁

Ramin 8890 gamer

خب یه دونه بگیر وصلش کن به جا سوئیچیت :))))

milad.tech

همیشه یه کابل تو جیبم بذارم؟ :wacko:

ُSaeed bgi

برای دارندگان سیکس اس خیلی شاید هیجان انگیز نبود نمیدونم شاید من اینطوریم ولی برای دارندگان ۶ و ما قبلش یه اپدیت عالی با کلی ویژگیه…
چندتا مشکل ریزم داره مث خش افتادنه که اونم یا میشه اون جت بلک رو نخرید یا اگر خریدین از کیس و کاور حتما استفاده کنین.
مبارک خریداراش انتخاب عالی هستش

mtm

گوشی عالی و یکی از بهترین های بازار هست. در زمینه نمایشگر ایفون ها ثابت کردن همیشه بهترین LCD ها رو داشتن. همینطور در زمینه پردازنده فوق العاده بودن.
البته باید منتظر تست های تخصصی در تمام زمینه ها بخصوص نمایشگر، دوربین و باتری باشیم.

Ramin 8890 gamer

اسپید تست این غول بیابونی کی میاد بیرون ؟؟

CHALTON.B

منتظر خبرهای بدی از ایفون جدید باشید.اولیش خط افتادن در شرایط کاملا کاملا کاملا معمولی،خبرهای بعدی هم در راه است

MR.EXCEPTIONAL

چقد حرف میزنی تو برو زیر پستای سامسونگت بچرخ غزل بگو اینجا وای نسا 🙁

redeagle

باشه برو با همون نوت ۷ بازی کن ولی مواظب باش زیاد قلم رو فشار ندی :good:

MR.EXCEPTIONAL

والا ما راضیم آیفونمون با فوت خش بیفته ولی منفجرررر نشه :scratch:
چالتون جان شما نگران خش افتادن ایفون نباش
برو به غزل سراییت برس داداش
باریکلا

jamal9

نصف ویژگی های جدیدش چیزاییه که بعضی شرکتا حتی اسمی ازش هم نمیبرن موقع معرفی …
رنگ جدید ،ضدآب ،بلندگو استریو ،شبکه lte ،زوم اپتیکال ،فناوری های صفجه نمایش و ….
خوبه از گوشی لذت ببریم ولی چه بخایم چه نخایم چون ایفونه بزرگنمایی میشه …
خوبم نیست که بخاطر بزرگ کردن چیزی ،چیزه دیگه ای رو کوچیک کنیم …

با این حال تغییرات خوبی داشته ….حرفای بالا هم بخاطر طعنه ها و حرفای دوستان بود …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی