حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا OnePlus 4 تابستان آینده با اسنپدراگون ۸۳۰ عرضه خواهد شد؟

به‌تازگی اخبار مربوط به جانشین OnePlus 3 با نام OnePlus 3T منتشرشده که نشان می‌دهد این محصول که تنها ۸۰ دلار بیشتر از پرچم‌دار فعلی OnePlus قیمت دارد با بهبودهایی نظیر تغییر چیپست به اسنپدراگون ۸۲۱ و ارتقاء رزولوشن صفحه‌نمایش به ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ همراه خواهد بود. اما حالا تمرکز خود را به تابستان بعدی معطوف کنید جایی که به نظر می‌رسد OnePlus 4 انتظار ما را می‌کشد در ادامه با اطلاعات بیشتر از این محصول همراه ترنجی باشید.

بر اساس اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی Webio منتشرشده OnePlus 4 سال آینده در ماه ژوئن یا جولای عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد قلب تپنده‌ی این دستگاه را چیپست اسنپدراگون ۸۳۰ تشکیل دهد. این چیپست که هنوز معرفی نشده، احتمال می‌رود توسط سامسونگ و با تکنولوژی ۱۰ نانومتری تولید شود؛ اگرچه که اخباری از عقب ماندن سامسونگ در روند تولید این چیپست و مذاکراتی که کوآلکام با TSMC برای جایگزینی سامسونگ انجام داده نیز منتشرشده؛ هرچند که TSMC هنوز تولید انبوه چیپست با تکنولوژی ۱۰ نانومتری را آغاز نکرده و ممکن است اگر این شرکت تولیدکننده‌ی اسنپدراگون ۸۳۰ باشد محصول نهایی از لحاظ کارایی دقیقاً مشابه با محصول تولید سامسونگ عمل نکند، اما فعلاً باید منتظر ماند تا همه‌چیز قطعی شود.

فرکانسی که برای پردازنده‌ی OnePlus 4 حدس زده می‌شود ۳٫۰ گیگاهرتز بوده که احتمالاً پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۲۰ نیز آن را همراهی خواهد کرد. همچنین باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و سیستم‌عامل اندروید ۷ نیز برای این محصول پیش‌بینی شده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-4-coming-this-summer-powered-by-the-Snapdragon-830-chipset_id87255″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش