حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا پپسی تصمیم ورود به بازار موبایل دارد؟

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

پپسی! موبایل! یک شرکت سازنده نوشیدنی و البته فعال در زمینه غذا چه ربطی می تواند داشته باشد به موبایل؟! ما هم نمی دانیم اما اینطور به نظر می رسد که پپسی می خواهد در زمینه موبایل هم فعالیتی داشته باشد. اما چطور شد که به این نتیجه رسیده ایم!؟ در ادامه با ترنجی باشید.

Pepsi-Phoe

پپسی چین در شبکه اجتماعی Weibo یک صفحه جدید ساخته است که عنوانش را در تصویر بالا می بینید: “pepsi phone”. این صفحه در دسته بندی IT / Internet / electronic products – mobile phone manufacturers قرار گرفته است که مشخصا به ما می گوید که قرار است فعالیتی در زمینه های ذکر شده صورت بگیرد. اما همه می دانیم پپسی شاید نوشابه ساز خوبی باشد اما موبایل ساطز خوبی نیست. مشخصا اگر هم قرار به تولید موبایلی باشد، قرار نیست پپسی در ساخت آن دخالت تعیین کننده ای داشته باشد و نهایتا می توانید یک ری-برندینگ یا همان تغییر نام را تصور کنید.

Official-Weibo-account-suggests-that-Pepsi-is-getting-ready-to-launch-a-phone

البته حدس های دیگری هم می تواند زد، مثلا ساخت یک برنامه و یا آغاز کردن یک کمپین برای تبلیغات پپسی، مثلا سلفی گرفتن با محصولات این شرکت اما به نظر ما احتمال یک موبایل تحت برند پپسی می تواند بیشتر باشد، به چه نیت و چرا را نمی دانیم اما شواهد این را به ما می گویند. مسلما در روزهای آتی موارد بیشتری درباره این موضوع منتشر خواهد شد و در ترنجی آن ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نظر شما چیست؟ چه احتمالی می دهید؟ پپسی فون؟!

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Official-Weibo-account-suggests-that-Pepsi-is-getting-ready-to-launch-a-phone_id74565″ target=”blank” background=”#04c076″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
H.Et

دیگه همین مونده که پپسی بیاد موبایل بزنه 😐 :negative:

Rock

خخخخخ :wacko:
______
اینو هم پوشش بدید
ویرایش : چرا لینک دیجیاتو را حذف کردید
خب اینم لینک از وبسایت سونی
http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201510/15-083E/index.html

علی شاکری

مرگ بر پپسی همش تبلیغات ضد اسلام میسازه حالا موبایلش کم مونده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)