حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا پروژه آرا به انتهای راه رسیده است؟ خیر!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

پروژه آرا شناخته‌ شده‌ترین پروژه از دوران همکاری گوگل و موتورولا است، پروژه‌ای که گوگل به سرعت ‌از چنگ موتورولا در آورد و توسعه‌اش داد . درپی تغییرات اساسی شرکت گوگل هنوز مشخص نیست که این پروژه به ادامه کارش خواهد پرداخت یا خیر. اما امروز توییتی منتشر شده است که خیال هواداران را این پروژه کاملا راحت می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

توییتر بخش پروژه آرا از ماه مه تا روز چهارشنبه بسته شده بود که دلیلش همچنان مشخص نیست. با شروع به کار اکانت توییتر پروژه آرا توییتی منتشر شد که در آن گفته شده بود” آیا هواداران پروژه آرا هنوز اینجا هستند؟”. بلافاصله سپس بعد از آن توییتی منتشر شد که در آن گفته شد “ما در حال مرتب کردن برخی چیز‌ها هستیم”. حال بیایید این دو توییت را به کنار بگذاریم و توییت روز پنجشنبه را بررسی کنیم. در این توییت گفته شده است که “ما در حال تغییر مسیر هستیم” که به شکل فوق‌العاده‌ای خبر از تغییرات عمده در این پروژه را می‌دهد.

Project-Ara-to-announce-updates-next-week

سال گذشته قرار بود که اولین ماژول این پروژه برای اولین بار در پورتوریکو آماده فروش شود اما خبری نشد. حال در پی موج توییت‌های این تیم گفته شده است که “اندروید با پورتوریکو خداحافظی نخواهد کرد” که به احتمال فوق‌العاده زیاد خبر از عرضه این ماژول در آینده نزدیک در پورتوریکو را می‌دهد.

Project-Ara-to-announce-updates-next-week (1)

نظر شما چیست؟ به محض رسیدن خبر‌های جدید شما عزیزان را مطلع خواهیم کرد.

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Project-Ara-caught-in-the-Alphabet-soup_id72667″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAYROS

آگه این پروژه نهایی بشه هر کس گوشی دلخواه خودشو میسازه

samsung king

پروژه جالبیه ، ولی خیلی کار داره تا به تکامل برسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs