حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا نوکیا با شرکت Meizu به دنیای اسمارت فون ها باز‌ می‌گردد؟

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

به یاد دارید برای شما گفتیم که نوکیا قصد دارد با پیدا کردن شرکای مناسب تجاری به بازار اسمارت فون‌ها باز گردید؟ اکنون به نظر می‌رسد اولین سر نخ های پیشنهای به سوی این شرکت توسط شرکت های چینی دادع شده است. امروز، کمپانی Meizu در صفحه رسمی Weibo خود، بازگشت نوکیا را تبریک گفت. بااینکه این حرکت به اندازه کافی مشکوک بود، این شرکت در پست دیگری تصویری را منتشر کرد که ممکن است از نوعی شراکت بین نوکیا و Meizu خبر دهد! در ادامه همراه باشید.

متن منتشر شده بدین صورت است:

meizu-welcomes-nokia

اما تصویری دیگر نیز متتشر شده است:

Meizu-Nokia1

در پایین تصویر  عبارت «عصر طولانی ماشین‌های هوشمند ۱۱۱۰» مشاهده می‌شود که به احتمال زیاد به نوکیا ۱۱۰۰ اشاره دارد پس با این حساب می‌توان انتظار همکاری هایی را بین این دو شرکت داشته باشیم. نوکیا تا پایان ۱۰ دی امسال حق تولید اسمارت فونی تحت برند نوکیا را ندارد. پس اگر قرار باشد دستگاهی معرفی شود باید بعد از این تاریخ منتظر باشیم اما این دلیلی بر عدم تصمیم گیری دو شرکت برای فعالیت های آینده نیست. به نظر می‌رسد برنامه ریزی های دقیقی برای سال آینده شده است.

در مورد ۱۱۰۰ صحبت کردیم بد نیست بدانید این گوشی تا به امروز با فروش ۲۵۰ میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا، از پرفروش‌ترین گوشی‌های تاریخ بوده است. اکنون با احتمال دیگری نیز رو به رو هستیم. نوکیا برند بسیار قوی خواهد بود پس ممکن است با یک بازگشت بسیار محکم بتواند باز هم پر فروش ترین دستگاه تاریخ را رقم بزند. باید نکته ای را یادآور شویم. Li Nan مدیر اجرایی میزو اعلام کرد که این‌ها شایعه‌ای بیش نیست اما با توجه به صفحه Weibo این شرکت احتمال همکاری بیشتر شده است.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2015/07/14/nokia-to-make-a-comeback-with-meizu/” target=”blank” background=”#46bfb1″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
r.moradi

دیروز یدونه نوکیا۱۱۰۰ آکبند ساخت مجارستان خریدم،ابعاد مناسب و عمر باتریش به خیلى از گوشى ها و پرچمداراى الان مى ارزه.بى شوخى میگم،گوشى هاى الان فقط بلدن وقت رو از ماها بگیرن،هر چقد هم بخواى استفاده درست بکنى باز هم بازى ها و شبکه هاى اجتماعى این اجازه رو نمیدن.

Afshar

منتظریم
Nokia Connection People

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....