حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا ساعت های هوشمند جدید ال جی در راه هستند؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

با تاخیر در انتشار سیستم‌عامل پوشیدنی اندروید‌ور ۲٫۰ تا سال ۲۰۱۷، بسیاری از شرکت‌ها تصمیم گرفتند تا محصول پوشیدنی خود در این سال معرفی کنند. به نظر می‌رسد یکی از این کمپانی‌ها، شرکت کره‌ای ال‌جی است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

ال‌جی اخیرا تایید کرد که برای سال ۲۰۱۶ هیچ برنامه‌ای در زمینه محصولات پوشیدنی خود از جمله ساعت‌هوشمند ندارد. براساس گزارش‌های جدید، شرکت موردبحث به‌تازگی چند برند تجاری را به ثبت رسانده که احتمالا به ساعت‌های هوشمند ال جی مربوط باشد.

از برندهای به ثبت رسیده در اروپا باید به نام‌های Watch Style،Watch Pro، Watch Force و Watch Sole اشاره کرد. به جز نام این چهار برند اطلاعات بیشتری در کار نیست اما ال‌جی در قسمت توضیحات به محصولی پوشیدنی اشاره داشته است.

به هر حال در اوایل سال ۲۰۱۷ رویدادهای بزرگی چون CES 2017 و MWC 2017 برگزار می‌شوند و انتظار می‌رود شرکت ال‌جی در یکی از این رویداد، چهار ساعت‌هوشمند را معرفی کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/31914/lg-trademarks-several-new-names-hints-at-new-smartwatch/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH