حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گیم لانچر سامسونگ نسخه ۲٫۰ با ظاهر و امکاناتی جدید عرضه شد

سامسونگ هفته‌ی گذشته آپدیت تازه‌ای برای اپلیکیشن گیم لانچر خود عرضه کرد و امروز نیز جزئیات بیشتری از تغییرات به وجود آمده منتشر کرده است. این اپلیکیشن با هدف ایجاد تجربه‌ی لذت‌بخش‌تر و کاربرپسند‌تر از بازی‌های موبایلی ساخته شده و حالا آپدیت گیم لانچر نسخه‌ی ۲٫۰ علاوه بر ظاهر جدید ویژگی‌های جدیدی نیز به‌همراه دارد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

امکان کشف بازی (Game Discovery) یکی از این ویژگی‌های تازه است که تغییرات سفارشی شده را بر اساس سابقه و علایق کاربران به آن‌ها توصیه می‌کند؛ همچنین دفترچه ثبت و آنالیز سوابق بازی‌ها نیز در این نسخه اضافه شده است.

علاوه بر این‌ها سامسونگ رابط کاربری جدید این اپلیکیشن را بازطراحی و ساده‌تر کرده است؛ رنگ تصویر زمینه مات‌تر شده بنابراین آیکون و نوشته‌های منو خوانایی بیشتری پیدا کرده؛ همچنین امکان پوشه سازی تازه نیز به کاربران امکان می‌دهد با افزودن اپلیکیشن‌های دلخواه به گیم لانچر از امکانات این نرم‌افزار در برنامه‌هایی که بازی نیستند نیز استفاده کنند.

اپلیکیشن گیم لانچر در گوشی‌های گلکسی S6 و S7 پشتیبانی می‌شود، همین‌طور گلکسی نوت ۵، گلکسی A8 و خانواده‌ی گلکسی C نیز از این برنامه پشتیبانی می‌کنند؛ این نرم‌افزار هم‌اکنون در ۱۸۵ کشور از مارکت اختصاصی Galaxy Apps قابل دانلود است.

game-launcher-2-607x540 game-launcher-1-607x540

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/12/01/game-launcher-2-0-update-brings-new-features-and-design/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش