حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۶ برای گلکسی اس ۵ مینی ارایه شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

گلکسی اس ۵ مینی نسخه کوچک شده گلکسی اس ۵ که صفات خوبی را از برادر بزرگتر پرچمدار خود، همچون حسگر ضربان قلب، اثرانگشت و مقاومت در برابر آب با گواهینماه IP67 را به ارث برده بود، حالا اندروید ۶ را به ارث خواهد برد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزئیات بیشتری را مطلع شویم.

galaxy-s5-mini

امروز در روسیه به روزرسانی خوشحال کننده ای برای گلکسی اس ۵ مینی ارایه شده است. این به روزرسانی که حجمی برابر ۸۰۹ مگابایت دارد، نسخه ۶٫۰٫۱ اندروید را به گلکسی اس ۵ مینی خواهد آورد. پس از این به روزرسانی نسخه نرم افزاری گلکسی اس ۵ مینی MMB29M.G800HXXU1CPI5 خواهد بود. این آپدیت اندروید ۶ برای نسخه های دو سیم کارت گلکسی اس ۵ مینی ارایه شده است. هنوز اطلاعاتی درباره زمان ارایه این به روزرسانی برای بازارهای دیگر در دسترس نیست.

لیست تغییرات مشخصی برای آپدیت اندروید ۶ گلکسی اس ۵ مینی ارایه نشده است اما می توان انتظار داشت که قابلیت های اصلی همچون تعیین سطح دسترسی برنامه ها، گوگل نو آن تپ (Google Now On Tap) و دیگر بهبودهایی چون حالت Doze برای مصرف باتری به این دستگاه اضافه شوند. شاید مهم ترین بخش این به روزرسانی را بتوان همان اضافه شدن بسته های امنیتی دانست.

galaxy-s5-mini-2

اگر شما هم گلکسی اس ۵ مینی دارید از بخش تنظیمات و به روزرسانی اقدام کنید و ببینید که این به روزرسانی برای شما هم ارایه شده است یا خیر؟ نتیجه را با ما و دوستان ترنجی خود در میان بگذارید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/marshmallow_update_starts_rolling_out_to_samsung_galaxy_s5_mini-news-21251.php”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi.seyyed.akbari

صبح بخیر سامسونگ یه سال اینا رفته بود خواب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)