حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آئودی نسخه جدید RS6 آوانت و RS7 Sportback را معرفی کرد!

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

آئودی خبر RS6 آوانت و RS7 Sportback را که هر کدام از آنها همان موتور۰ /۴(Tfsi) را در زیر کاپوت خود دارند را اعلام کرد.در ادامه با ترنجی همراه باشید.
موتور ۰ /۴(Tfsi) واقعا آنقدر بزرگ نیست که قابل ارتقا نباشد اما تکنولوژی توربو استفاده شده آئودی در سری های جدیدش قدرت بیشتری یعنی ۶۰۵ اسب بخار(۴۴۵ کیلووات) و ۵۵۳ فوت پوند بر ثانیه(۷۵۰ نیوتن متر) گشتاوردر شتاب ۳٫۷ ثانیه که برای سوپر اسپرت ها خوب است را دارد.این قدرت کافیست که ۰ تا ۱۰۰ را در ۳٫۴ ثانیه مثل یک موشک برود!
مصرف سوخت برای RS6 آوانت ۹٫۶ لیتر در هر کیلومتر و برای RS7Sportback 9.5 لیتر است. Co2 مصرفی برای این سری از آئودی حدود ۲۲۳ و ۲۲۱ گرم در هر کیلومتر است که این آمار بسار قابل ملاحظه است.
این بار آئودی، به مدل های RSاش معنای واقعی آنها را یعنی “افزایش قدرت” را داده و هر دو نسخه جدید ۰ تا ۱۰۰ را فقط در ۳٫۷ ثانیه می روند که نسبت به RS اولیه ./۲ ثانیه سریع تر شده اند. برای رسیدن از ۰ تا ۲۰۰ فقط به ۱۲٫۱ ثانیه نیاز دارد و این یعنی ۱٫۴ ثانیه کمتر از RS اولیه و سرعتش را می توان از ۲۵۰ به ۲۸۰ و بعد به ۳۰۵ کلیومتر بر ساعت افزایش داد.

3

این پیشرانه به جعبه دنده ۸ سرعته Tiplronic متصل می شود که به کمک سیستم quattro قدرت را به هر ۴ چرخ منتقل می کند.چنین جهش وحشتناکی در مشخصات می تواند توانایی های دینامیکی و شتاب این خوردو را در حد هیولاهای سوپر اسپرت بالا ببرد!
از ویژگی های قابل توجه ظاهری می توان به ورودی های هوای بزرگ، جلوپنجره لانه زنبوری، رکاب های جانبی، درب کابین از جنس تیتانیوم، قاب پنجره دولایه، سیستم تهویه مطبوع خودکار، کنترل با صفحه لمسی (MMI) و امکان استفاده از WIFI نامحدود اشاره کرد.
رنگ های جدید این سری از RSها، خاکستری، نقره ای، سفید یخچالی، قرمز، آبی، مشکی، سفید و یا هر رنگی که شما سفارش بدهید.
قیمت اعلام شده برای RS6آوانت ۱۱۷,۰۰۰یورو و برای RS 7 Sportback، ۱۲۱۷۰۰ ، یورو که از همین ماه در اروپا به بازار می آید، اعلام شده است.

[su_button url=”https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/plus-performance-the-new-audi-rs-6-avant-performance-and-rs-7-sportback-performance-5037″ target=”blank” background=”#159f84″]audi[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....